Seur és un de els lideris globals del mercat de la logística i la paqueteria, un sector estratègic per la seva estreta vinculació amb el comerç electrònic. Ara, la companyia d'origen francès vol millorar l'experiència d'ús dels seus clients amb una nova eina de gestió: miSEUR.
Tot associat a un email o a un mòbil
La nova eina té com a peça clau el perfil d'usuari, en el qual s'associen totes les comandes d'un client a un email o un número de mòbil. En aquest perfil, els usuaris podran visualitzar tots els seus enviaments independentment de si són remitents o destinataris. Així, amb miSEUR, empreses i particulars podran accedir a tots els serveis des d'un únic espai digital
Flexibilitat
El director de clients de Seur a Espanya és clar: el nou sistema ofereix agilitat i flexibilitat. "els nostres clients trobaran una manera més àgil i senzilla de poder accedir, d'un sol cop d'ull, a tota la informació rellevant de la comanda que han realitzat. Per un altre, en tenir tot el necessari per gestionar el seu enviament es converteix en un procés més flexible i personalitzat. És per això que, amb aquest llançament, innoven una vegada més per crear una experiència d'usuari que posi en el centre les necessitats dels seus clients, "la nostra màxima prioritat", explica.