Van tancar el 2022 amb una facturació de 12 milions d'euros i un creixement del 260% i, ara, l'empresa emergent espanyola especialitzada en compra i venda de vehicles d'ocasió, aterra al mercat italià i francès. A data 25 de març, la seva facturació a Itàlia i França suposa ja un 10% de la total.
A Itàlia, 900 concessionaris confien en Motoreto
Per a Valentina Caddeo, Expansion Manager en Motoreto, "el mercat d'Itàlia està molt arrelat i assentat i des de Motorepte volem ajudar els concessionaris amb el procés de digitalització a través d'una sola plataforma, amb el que s'aconseguirà agilitar-les operacions a nivell internacional". De moment, el portal compta ja amb 900 concessionaris col·laboradors al país transalpí, on es venen quatre milions de cotxes d'ocasió cada any.
A França, 400 concessionaris
A França, la xifra de concessionaris que confien en Motoreto per donar sortida als seus productes són 400 i, sumats als 900 d'Itàlia i els 2.000 d'Espanya, situen la xifra de col·laboradors de la plataforma en 3.300. Amb això, s'incrementa l'oferta que es posa a disposició de l'usuari, que afronta els inconvenients d'un mercat que, expliquen des de Motorepte, "s'ha vist afectat en els últims anys per l'escassetat de materials i, per tant, la dificultat d'accés a automòbils nous". Tot això, ha generat "una demanda disparada" de cotxes d'ocasió que "no se sustenta amb l'oferta del mercat". L'estratègia d'internacionalització de Motoreto persegueix, expliquen els seus sectors, ampliar l'oferta i cobrir les necessitats de la clientela: "facilitem l'accés a l'oferta i el contacte entre compradors i concessionaris a través de la digitalització de tots els serveis i processos", expliquen.