Els de Cupertino estan planejant de manera acurada el llançament del seu iPhone Air 2, que si bé és cert és un dels mòbils més bonics, manca de bateria suficient. Mentre es rumoreja que podria tenir una segona lent, una de les marques d'Android que ha sorprès per oferir molt bons mòbils amb la tecnologia suficient a preu accessible que és HONOR pretén fer un mòbil similar a l'iPhone Air amb característiques increïbles. Una d'elles és oferir una gran bateria i amb una càmera de fins a 200 megapíxels. I ja ha donat un altre avançament del poderós que podria ser el seu "Robot Phone".
HONOR combinarà el millor de les especificacions tècniques en un mòbil que podria ser un iPhone Air
Tal com reporten els nostres col·legues d'Andro4all, l'HONOR 500 i HONOR 500 Pro seran presentats el pròxim 24 de novembre a la Xina, com no podria ser d'una altra manera la llar d'aquesta marca de tecnologia. Molts dels fabricants tradicionals ofereixen bateries properes als 5.000 mAh, mentre aquests mòbils tindran com a màxim 8.000 mAh. Per alimentar-lo tindrà fins a 80 W de càrrega ràpida, el model Pro amb 50 W de càrrega sense fil, senzillament una bèstia pura.
El processador que vindrà en el model Pro serà ni més ni menys que l'Snapdragon 8 Elite Gen 5, l'Snapdragon 8s Gen 4 en el model normal. En fotografia no improvisaran ja que el model Pro tindrà un sensor principal de 200 megapíxels, un ultra gran angular de 12 megapíxels i un teleobjectiu de fins a 3x de 50 megapíxels. La pantalla tindrà 6,55 polzades amb resolució 1,5K; 120 Hz de freqüència d'actualització i una característica cridanera d'atenuació de pantalla PWM de 3.840 Hz útil per reduir la fatiga visual.
L'HONOR 500 trencarà una vegada més el mercat dels mòbils de grans especificacions
El seu xassís és de metall però el que és veritablement sorprenent és que arribarà a oferir certificacions IP68, IP69 i fins i tot IP69K. No serà vulnerable a l'aigua a alta pressió i amb temperatura alta. En aquest apartat no hi ha mòbil que el superi i pel que fa a bateria guanya al mateix Xiaomi 17 Pro Max.
Els fabricants xinesos estan guanyant la partida a Apple?
Des de fa diversos anys, els mòbils xinesos estan oferint característiques que solen ser superiors als iPhone. Més enllà de còpies absurdes i dissenys reciclats, les especificacions d'aquest HONOR 500 estan fora de tota regla per part dels de Cupertino. Si veiem en l'aspecte de bateria, no només l'iPhone 17 Pro Max es veu superat. També els dispositius insígnia de Google i Samsung es queden molt enrere dels 8.000 mAh.
Colors dels HONOR 500
L'enfocament dels xinesos sempre ha estat el d'oferir les especificacions més potents que siguin possibles. És per això que la gamma mitjana ha estat molt disputada i l'iPhone 16e (abans l'iPhone SE) ratlla en el ridícul. Quan l'últim iPhone no tenia una pantalla de 120 Hz era motiu de burla a causa que mòbils més barats ho tenien incorporat des de fa anys. Quan veurem Apple igualar les condicions en especificacions a un cost no tan alt?
