Una de les novetats que Apple estaria per llançar en els pròxims anys és Apple Car. Ja hem mostrat algunes filtracions d'Apple Car i les tecnologies que pot tenir el possible nou vehicle de la companyia.
Però, el vehicle pot ser només un mite o potser només un render de l'empresa. O almenys això és el que creuen els executius de les altres empreses d'automòbils, com el cas del CEO de Volkswagen, Herbert Diess.
Potser mai veurem l'Apple Car, segons Herbert Diess
Ha sigut dins de la conferència hub.berlin en on Herbert Diess ha opinat al respecte de l’Apple Car i els automòbils elèctrics com a tal. En una ronda de preguntes i respostes, el CEO de Volkswagen ha mencionat que és aviat per als cotxes elèctrics i amb molta tecnologia.
Volkswagen creu que Apple mai llançarà el seu vehicle
Tot hi serà perquè creixin, però es necessita una gran inversió i temps per aconseguir-ho. Necessitem que es modifiquin o construeixin les plantes adequades, que estigui disponible la capacitat de producció de bateries i que es construeixi una cadena de subministrament segura i sostenible. El client necessita que s'estableixi la infraestructura correcta per conviure amb els cotxes.
Després d'esmentar això sobre els cotxes elèctrics, Herbert Diess s'ha referit a l'Apple Car, en mencionar que no està realment segur si Apple portaria cotxes al mercat, ja que ha mencionat que seria un gran esforç per a una empresa sense una experiència viable en el sector.
Ha de sostenir l'estructura empresarial que encara mantenen, mentre que augmenta les inversions i efectua la transició al cotxe elèctric de manera encertada.
A més, el conseller delegat de Volkswagen ha esmentat que Apple s'encarregarà de millorar Apple CarPlay en el futur, amb novetats per als automòbils del grup de Herbert Diess com amb altres empreses.
El que sí és cert és que Apple no ha fet oficial cap model, render o tecnologia per al seu Apple Car, per la qual cosa potser les paraules de Volkswagen tinguin una mica de raó.
