Ja és oficial: Esade Alumni i Banc Sabadell han premiat Dogfy Diet com la Millor Empresa Emergent de l'any 2023 a Espanya, en el marc de l'Esade Alumni Startup Day. En anteriors edicions d'aquest certamen, van rebre aquest guardó empreses emergents com Wallapop, Signaturit, Glovo, Exoticca o Colvin. Dogfy Diet, la marca de menjar cuinat per a gossos basat en un model de subscripció mensual, ha rebut el premi partint de la reeixida trajectòria aconseguida dins i fora d'Espanya des de la seva fundació el 2019.

DogFy Diets Paquets e1619787058242
 

Des de Barcelona

Liderada pels emprenedors barcelonins Gonzalo Noy i Sergi Font, és una de les companyies espanyoles que ha demostrat tenir un creixement més exponencial en tan sols quatre anys. Aquest any, Dogfy Diet preveu aconseguir una facturació de més de 25 milions d'euros, duplicant els 11 milions aconseguits el 2022. Les seves previsions indiquen que el 2024 la seva facturació serà de 50 milions d'euros i que el 2025 superarà la xifra dels 80 milions. Entre els plans de la companyia per als propers mesos està l'estendre el seu model de negoci, basat en la subscripció mensual, a nous països europeus, com Portugal, per aconseguir convertir-se en l'empresa referent en menjar cuinat per a gossos a tot Europa, després d'haver-ho aconseguit ja a Espanya, França i Itàlia. Per a això, preveu inaugurar una nau de 15.000m² a començaments de 2024 i ampliar el seu equip fins als 450 treballadors, xifra que assolirà el 2025.

270 treballadors i 55.000 gossos subscrits

Actualment, la plantilla de Dogfy Diet supera els 270 treballadors i la seva seu està ubicada a Terrassa (Barcelona). Actualment, la foodtech alimenta a més de 55.000 gossos diàriament el que suposa elaborar 30 tones de menjar cada dia. El menjar|dinar que elabora Dogfy Diet exclou additius ni conservants i es presenta en racions adaptades al pes de cada animal, amb un servei de subscripció personalitzat

Els fundadors de Dogfy Diet són l'emprenedor Gonzalo Noy i l'advocat Sergi Font. El 2019, després de comprovar que l'alimentació natural aconseguia reduir els problemes de salut dels seus propis gossos, Noy va vendre les seves empreses i Font va deixar la seva feina i van fundar Dogfy Diet per a, expliquen, "revolucionar el sector del petfood a tot Europa". A més, empren fins a un algoritme propi: "som la primera marca que ajustem les racions diàries per a cada gos a través d'un algoritme propi. Pagant una quota mensual, el client rep un lliurament de menjar cada mes, dividida en racions diàries congelades, cuinades i preparades per experts a mida per a cada gos, a base de pollastre, bou, gall dindi i salmó," explica Font.