Arriba la bicicleta del futur, un disseny fet a Espanya i que no compta a les seves rodes amb ràdios, per la qual cosa ha cridat l'atenció de moltes persones.
En l'actualitat és molt comú el veure les persones utilitzar bicicletes elèctriques per desplaçar-se d'un lloc a l'altre a la ciutat.
Ara pots trobar models diferents, des d'aquells que són venuts a Lidl que són impreses en 3D per a cada usuari, fins a totes les relacionades amb la reconeguda marca Xiaomi.
Què se sap d'aquesta bicicleta del futur dissenyada a Espanya?
És un projecte que s'ha conegut com a Reevo, una bicicleta elèctrica dissenyada a Barcelona i que sembla que ha arribat des del futur.
Bicicleta Reevo
Aquest és un projecte que porta quatre anys de desenvolupament i que s'ha convertit en una realitat, aquest és un disseny diferent de la resta de les altres.
Un dels detalls que més es destaquen són les seves rodes sense ràdios, a més compta amb diverses característiques tecnològiques bastant útils.
Aquest compta amb un cos d'alumini que li permet suportar un pes de fins a uns 120 quilograms. Les rodes giren sobre un rodament al llarg de la llanta fixa.
Per la qual cosa en realitat compta amb una roda buida que crea un espai on fins i tot es poden emmagatzemar objectes.
Així mateix li han incorporat llums LED a les llantes de les rodes, aquestes s'encenen de manera automàtica quan enfosqueix.
Una bicicleta diferent
A més, sense intermitents perquè l'usuari de la bicicleta del futur pugui ser vist al camí.
També s'ha incorporat un tren motriu electrònic únic, ja que ha estat desenvolupat de manera específica per donar impuls a les rodes sense cub i que té tres modes de funcionaments diferents.
El primer mode de funcionament és conducció pura elèctrica, el segon és híbrid amb assistència de pedal adaptable i l'últim el pedaleig manual sense suport del motor.
El motor compta amb una potència de 250 W pel que Reevo pot assolir una velocitat màxima d'uns 25 quilòmetres per hora, la qual cosa no infringeix les lleis espanyoles respecte als vehicles elèctrics.
La seva bateria és de 10,5 Ah i li ofereix una autonomia de fins a 60 quilòmetres, aquesta pot extreure's perquè sigui recarregada en tan sols tres hores i sense la necessitat d'introduir la bicicleta a la casa.
La seva seguretat és d'alt nivell, ja que explica amb una varietat de sensors que ofereixen una triple barrera, amb accés biomètric i fins i tot amb un GPS integrat.