Enhorabona si tens un HomePod o HomePod mini, els de Cupertino han llançat la versió 16.3 per a aquests dispositius. En el més petit de la família, la novetat més important és l'activació del sensor de temperatura i humitat. Vegem quines altres novetats importants porta aquesta versió.

HomePod i HomePod mini reben una nova actualització important

Aquesta actualització ve ben acompanyada ja que es va fer l'anunci previ de la nova generació de l'HomePod original. Gràcies a això es va descobrir que Apple no havia activat un sensor en la versió mini que fins fa uns dies era «ocult». La compilació de la nova versió 16.3 de l'HomePod és 2A1467. Aquest número serveix com a referència per diferenciar-se dels llançaments previs. Juntament amb HomePod 16.3, Apple va llançar versions d'iOS 16.3, macOS 13.2, watchOS 9.3 i tvOS 16.3.

Des de fa dos anys que Mark Gurman va descobrir que l'HomePod mini incloïa aquest sensor. Recordem també que fa uns mesos el mateix Gurman va pronosticar el llançament del nou HomePod. Els usuaris amb aquest dispositiu estan guanyant una característica que serà present a l'HomePod de segona generació.

El HomePod i HomePod mini és un dispositiu adaptable a qualsevol àrea d'una llar.

Què hi ha de nou a HomePod 16.3?

D'acord amb les notes d'Apple, a més dels sensors de temperatura i humitat, els sons ambientals són més immersius. Es poden afegir escenes, automatitzacions i alarmes des de l'app Casa.

Tens els teus amics o familiars registrats a l'app Buscar? Ara des de l'HomePod pots preguntar a la Siri per la seva ubicació. Si tens automatitzacions recurrents les pots configurar també usant la veu. Això és molt important ja que no caldrà controlar-ho des de l'app.

Ara un to de confirmació es reproduirà cada vegada que es completin les sol·licituds de llar intel·ligent per a accessoris que no estan dissenyats per mostrar per si sols un canvi. Per als fans dels podcasts es notarà una sintonització d'àudio per optimitzar el contingut parlat però únicament en els HomePod de primera i segona generació. Finalment, els controls de volum actualitzats en el primer HomePod tenen ajustos més detallats enfocant-se en nivells de volum més baixos.

HomePod segona generació amb un nou color

En el que s'estrena el nou HomePod, els de Cupertino van indicar que el HomePod mini tindrà reconeixement de sons. Serà complicat que s'estreni aviat, per la qual cosa una futura actualització sí o sí arribarà amb aquesta novetat.

Actualitza ja el teu HomePod a la versió 16.3 accedint a l'app Casa des de l'iPhone triant el dispositiu corresponent i aplicant la descàrrega de l'actualització de programari. Aquí s'inicia una nova etapa en els HomePod esperant que sigui exitosa per a Apple i els usuaris que són fans d'aquests dispositius.