Un dels millors dispositius que ha llançat Apple en els últims anys al mercat és l'AirTag, que ha revolucionat completament el mercat de dispositius localitzadors. Amb un petit i barat dispositiu pots trobar les teves pertinences perdudes en qüestió de segons i localitzar-les en un mapa. La utilitat és enorme.

La fortalesa de l'AirTag es basa en el fet que, encara que no tingui GPS ni connexió a internet, és capaç de connectar-se amb els dispositius d'Apple que hi ha a prop per així compartir la seva ubicació amb el seu propietari de forma privada des de l'app Buscar de l'iPhone. Però el que pocs saben és que Apple permet accedir a aquesta tecnologia a altres fabricants.

Per aquest motiu, pots aconseguir un dispositiu idèntic a un AirTag, com l'UGREEN FineTrack Smart Finder, a un preu realment baix. Funciona igual de bé auge un AirTag, però en lloc de costar 39 euros en costa només 12. Pots comprar-ne 3 pel preu d'un AirTag.

El disseny d'aquest UGREEN FineTrack Smart Finder és menys bonic que el de l'AirTag, però molt més pràctic. Compta amb un forat pel qual podem passar una corda i així poder lligar-lo o portar-lo en un clauer. A més, per obrir-lo és necessària una eina similar a l'extractor de les targetes SIM. Per només 12 euros, és per comprar-ne més d'un.