Sembla l'evoluciĂł natural de l'smartwatch, oi? Actualment el rellotge intel·ligent d'Apple estĂ enfocat a l'Ă mbit de la salut amb funcions realment convenients que ajuden a portar una bona nutriciĂł, a fer exercici diĂ riament i fins i tot a monitoritzar el ritme cardĂac. Però què passaria si Apple incorpora elements d'un Ă mbit mĂ©s social?
Estàs tranquil·lament passejant pel bosc en un agradable i cà lid dia, amb el teu iPhone a la butxaca, quan de sobte... bum, reps una videotrucada al teu Apple Watch. Amb un simple gest alçant el teu canell acceptes la videotrucada. És la teva parella, trucant-te des d'un MacBook. Seria fantà stic. Doncs bé, sembla que Apple també hi està pensant perquè recentment la companyia ha registrat una patent d'un Apple Watch amb cà mera i és una idea força ben detallada.
Una nova patent descriu un Apple Watch amb cĂ mera
No és la primera vegada que Apple planteja una iniciativa similar per al seu smartwatch, a mitjans de l'any passat la companyia va registrar una patent d'un Apple Watch amb una cà mera integrada a la Corona Digital, un tipus d'implementació bastant més rocambolesca que la que hem conegut avui. De fet, la companyia ha registrat múltiples patents d'Apple Watch amb cà mera el 2018, el 2019 i el 2022.
Apple podria incloure una cĂ mera en futures versions de l'Apple Watch
Des de Patently Apple informen que Apple ha registrat una patent a l'Oficina de Marques i Patents dels Estats Units, les il·lustracions de la qual mostren un rellotge intel·ligent amb una cà mera implementada en una corretja per fer fotos.
La patent descriu un procés d'alliberament per a la cà mera del rellotge
El mecanisme de la cà mera de la corretja o accessori d'aquesta patent permetria "un alliberament rà pid o ergonòmic de la carcassa del rellotge" i sense necessitat de ser activada a través d'un fermall, una sivella o un mecanisme de tancament. Sigui com sigui, encara que siguem testimonis del registre d'una patent com aquesta, no vol dir que la idea hagi de sortir a la llum en els pròxims anys.
La implementació d'un sistema de cà mera a l'Apple Watch no només comportaria connotacions socials, sinó que també podria estar relacionada amb funcions de salut i situacions d'emergències. Seria de veritable utilitat. És fà cil pensar que sostenir el braç en la mateixa posició mentre realitzem una videotrucada amb l'Apple Watch podria arribar a ser incòmode, però potser no ho és ja amb un iPhone, un dispositiu que pesa molt més? Què opines sobre aquesta patent?
