Apple Music és una de les apps més importants de streaming i Apple treballa per continuar mantenint aquesta posició amb l'oferta de constants novetats als seus usuaris. I tot i que les que s'han conegut recentment són part de l'actualització d'iOS 17, també s'han confirmat per a Android, com el redisseny de la interfície d'usuari.
Dins d'aquests canvis vistos en la versió beta 4.3.0 d'Apple Music per a Android, destaca el reproductor a tota pantalla, que es va actualitzar per mostrar l'àlbum animat. Aquesta actualització crea un bonic efecte combinat amb el fons borrós.
Aquestes novetats d'Apple Music arribaran a Android
Com ja es va poder veure a la versió beta d'iOS 17, Apple també ha afegit una nova secció de crèdits de cançons a Apple Music, que permet als usuaris verificar detalls sobre els artistes, compositors i productors darrere d'una cançó. Aquesta secció també arribarà a l'aplicació d'Android amb l'actualització beta.
Per accedir a la secció de crèdits, n'hi ha prou amb anar al menú de tres punts i després prémer el botó Veure crèdits, per descobrir la informació relacionada o si la pista està disponible en àudio sense pèrdua i Dolby Atmos Spatial.
Apple també va anunciar algunes altres característiques noves que arribaran a Apple Music, com les llistes de reproducció col·laboratives, amb la qual els usuaris podran convidar amics a unir-se a una llista de reproducció i gestionar-les segons els gustos de cadascú.
Així mateix, va avançar l'arribada de les transicions crossfade, segons la qual hi haurà una implementació per encadenar cançons sense que la música s'aturi. Una altra de les actualitzacions més esperades és el SharePlay compatible amb CarPlay, que permet aprofitar tots els avantatges de SharePlay per escoltar música amb amics/gues i familiars ara des del cotxe amb CarPlay.
Finalment, durant la presentació d'iOS 17, la companyia va anunciar la càmera a Apple Music Sing, una interessant funció de karaoke d'Apple Music també permet utilitzar una càmera a través de Continuïtat perquè apareguin les imatges al televisor mentre estàs cantant.
Tot i que encara no hi ha data per al llançament públic de l'actualització oficial de l'aplicació Apple Music per a Android, és probable que això succeeixi el mes que ve juntament amb el llançament d'iOS 17 per a usuaris d'iPhone, després de la keynote de l'iPhone 15.
