D'acord amb el butlletí més recent publicat per Mark Gurman a Bloomberg, els de Cupertino estan amb els treballs de desenvolupament pel que fa a un nou segment de producte a la companyia, unes ulleres intel·ligents. Aquest producte serà la nova aposta d'Apple pel que fa al desenvolupament d'IA, a més que resultarà ser un producte no tan car com en el seu moment es va projectar Apple Vision Pro. Ja compta amb un codi intern a les entranyes de Cupertino per ser identificat com a "N50".
Les ulleres intel·ligents d'Apple seran líders de la indústria, almenys és el desig principal d'Apple
Tim Cook va manifestar que aquest és el desig i objectiu final de la seva companyia tot i que trigarà molt de temps perquè pugui succeir, això tenint en compte que hi ha altres productes precisament que li estan guanyant la cursa en el temps i també en avanç tecnològic. Les ulleres d'Apple seran molt similars al que veiem amb les Meta Ray-Ban, les mateixes que són les populars en el sector de realitat augmentada ja que no compten amb pantalles però sí compten amb càmeres, micròfons, altaveus i fins i tot el seu propi assistent d'IA.

Tim Cook hauria demanat el desenvolupament d'unes ulleres de realitat augmentada
D'acord amb Gurman, Apple vol seguir els passos de Meta acompanyant-se d'Apple Intelligence. Les ulleres seran autèntiques analitzadores de l'entorn on es trobi l'usuari tot i que amb el detall que no començarà a ser una realitat augmentada veritable. Això és bàsicament perquè els de Cupertino no volen que les seves ulleres capturin tot el que l'usuari vegi a través d'elles per meres qüestions de privacitat.
Quan serà el moment de veure les ulleres d'Apple?
El mateix Mark Gurman va exposar a octubre de l'any passat sobre aquest producte i un d'addicional respecte a uns AirPods amb càmeres. La data projectada per a això seria fins al 2027. La intenció final, a més d'entrar a la competència amb nous productes, és poder recuperar part de les inversions realitzades amb Apple Vision Pro pel que fa a la investigació i desenvolupament. Les ulleres d'Apple seran més atractives gràcies al fet que serà un producte menys robust i més compacte.
Pel que fa als AirPods, serà un repte interessant tenint en compte que els auriculars d'Apple són tan petits que els de Cupertino hauran d'anar amb compte en implementar-los. Hauran de ser de bona qualitat i que realment se'n justifiqui l'ús. Si en algun moment Apple decideix que les seves ulleres no tindran càmeres, els AirPods serviran just per a això.

Les ulleres de realitat augmentada s'assemblaran a unes ulleres normals
Apple podria indicar que les seves ulleres no incorporen càmeres per qüestions de privacitat, si l'usuari hi està d'acord podrà implementar els seus AirPods amb càmera i completar el combo de productes tot i que és estrany haver de dependre d'un producte per obtenir una funció que és completament normal en altres productes. Quin creus que serà l'enfocament final que prendrà Apple respecte a les seves ulleres? Seguirà els seus principis de privacitat?