Apple sol actualitzar les apps d'iWork cada any, agregant certes millores perquè els seus usuaris puguin fer més ràpids els seus treballs. L'última versió d'iWork va ser la 11, llançada al març del 2021.

El dia d'avui Apple ha anunciat la versió 12 de iWork, amb novetats per a les apps tant d'iOS com de Mac. Més concretament s'han agregat noves funcions a Keynote, Numbers i Pages, i l'actualització començarà a partir del dia d'avui.

iWork 12 per a iOS i Mac: totes les novetats

S'ha llançat la nova versió d'iWork, amb l'actualització versió 12. Els canvis vénen més que res en les aplicacions com Keynote, Numbers i Pages, amb addicions interessants com la implementació al cent per cent de VoiceOver.

Per fi ha arribat la versió 12 de les aplicacions d'iWork, com Pages o Keynote

Canvis a Keynote

Keynote ara tindrà l’opció que totes les diapositives seran compatibles amb zoom de fins a 400 per cent, ideal per a aquells que treballin amb formats 2K o 4K. També s’ha afegit l’opció als usuaris d’editar la mida del tipus de lletra utilitzat amb fins a 2 decimals, per poder obtenir una millor precisió en els treballs professionals.

L'app en la seva versió de Mac, ja compta amb plena integració a 'Accessos Directes', que li permetrà a tots els usuaris crear o obrir presentacions, a més de començar-les sense necessitat d'obrir l'aplicació.

Canvis en Numbers

En el cas dels usuaris d'iOS, ja s'ha habilitat l'opció de copiar les cel·les d'una taula de manera instantània, sense necessitat de traslladar fórmules, categories o valors ocults. A més, els usuaris que tinguin activada la funció de VoiceOver, podran completar fórmules de manera automàtica.

A Mac també se li ha afegit la plena integració a 'Dreceres', ideal per crear fulls de càlcul, afegir files a les taules i autocompletar valors si a més es té activat el VoiceOver.

Canvis a Pages

A iOS, Pages ja comptarà amb l'opció per publicar llibres directament a Apple Books (amb una mida màxima de 2 GB). També hi haurà la compatibilitat amb VoiceOver per poder llegir i rastrejar cites, faltes d'ortografia o cercar documents.

A Mac els canvis són similars a les altres dues apps, ja que s'integrarà completament a 'Dreceres' i treballarà amb VoiceOver.

La nova versió de les apps de iWork ja està disponible per descarregar-se de manera gratuïta a l'App Store d'iPhone i a la Mac App Store. Si tens aquestes aplicacions instal·lades i comptes amb actualització automàtica, segurament ja tindràs la nova versió.