El Registre Electrònic General (REG, abans denominat Registre Electrònic Comú o REC) és el punt a través del qual organitzacions i ciutadans poden presentar sol·licituds, escrits i comunicacions dirigides a les Administracions Públiques sempre que no s'ajustin a procediments administratius establerts que es contemplin a les respectives seus electròniques de cada administració. Ara, i a més de canviar-li el nom i el logotip, l'Administració General de l'Estat el modifica amb una nova interfície perquè guanyi "en senzillesa" i el seu maneig sigui "més intuïtiu".

 

Llenguatge simplificat

El canvi, expliquen des de l'Administració General de l'Estat, implica també una "simplificació del llenguatge" i la inclusió d'"informació detallada i accessible per als usuaris". Així i per exemple, s'"amplia" la secció de preguntes freqüents "com a resposta a l'experiència" acumulada amb l'aplicació anterior i, alhora, es "facilita" i simplifica el procés per enviar suggeriments de millora.

També en les llengües cooficials

El REG es mostrarà ara també en les llengües cooficials i en anglès i es podrà integrar amb la Carpeta Ciutadana. A més, ja no serà necessari comptar amb un certificat electrònic o un DNI digital per operar: amb el sistema Cl@ve serà suficient.