Primera resposta de Gerard Piqué a Shakira, després de l'esbudellada en la sessió 53 de Bizarrap. L'exfutbolista de 35 anys ha anunciat en directe que la Kings League ha arribat a un acord amb Casio per patrocinar la competició — una lliga de futbol capitanejada per streamers. La cosa és que la cantant colombiana fa referència a la marca de rellotges electrònics en un moment de la cançó, quan es compara amb Clara Chía: "Cambiaste un Ferrari por un Twingo. Cambiaste un Rolex por un Casio". És la manera que té Piqué de riure's una altra vegada de la mare dels seus fills després d'haver-li posat les banyes amb una noia dotze anys menor que ell.

L'exfutbolista presideix l'esmentada Kings League i, en un directe de Twitch sobre aquesta lligueta d'streamers, ha volgut acaparar l'atenció i ha anunciat la notícia: "Gran anunci. Casio ens ha donat rellotges. Tenim un acord amb Casio. La Kings League ha arribat a un acord amb Casio". Llavors, Piqué s'ha assenyalat el canell on ja lluïa un dels rellotges electrònics. Un incrèdul Ibai Llanos s'ha preguntat: "Estàs de conya, no?". I el periodista Gerard Romero s'ha sumat a la sorpresa: "Això és broma?". Però no, no era broma. L'exfutbolista ha començat a treure rellotges d'una bossa i els ha començat a repartir entre els homes presents al plató. Per cert: al plató, cinc homes; a la pantalla, cinc homes i una única dona. Diversos perfils que segueixen l'actualitat de la competició han compartit el vídeo del moment a les xarxes.

Casio també havia arribat a respondre a Shakira, amb més bon rotllo. "Ens encanta que això ens salpiqui", havia celebrat la marca de rellotges electrònics en una publicació d'Instagram — fent referència al vers "yo solo hago música, perdón que te sal-pique". A més, la divisió educativa de l'empresa també va reaccionar a la cançó amb una imatge de Daft Punk fent servir un teclat de la seva marca. I és que la cantant colombiana recorre al ritme dels artistes francesos en la cançó contra Piqué, que és admirador seu. "Els (rellotges i teclats) i les (calculadores) Casio són de i per a tota la vida", ha celebrat el perfil de Twitter. Queda clar que a la marca li agrada jugar a dues bandes.

Renault tampoc no ha faltat a la cita, després de la referència a Twingo. "Pa tipos i tipas como tú. ¡Sube el volumen!", va escriure el perfil de Renault Espanya a les xarxes socials, emulant la tornada de la cançó. Tot seguit, una imatge d'un cotxe amb el número 22 ("Yo valgo por dos de 22", canta Shakira) i les etiquetes amb les qualitats de l'automòbil: jove, urbà, elèctric, àgil, icònic, compacte i... entremaliat.