Casio i Renault han respost a Shakira, després d'haver esbudellat Gerard Piqué en la sessió 53 de Bizarrap. La cantant colombiana fa referència a les dues marques en un moment de la cançó, quan es compara amb Clara Chía: "Cambiaste un Ferrari por un Twingo (de Renault). Cambiaste un Rolex por un Casio". Tot i quedar malament a la lletra, queda clar que la referència és publicitat gratuïta i massiva per a les dues empreses. "Ens encanta que això ens salpiqui", ha celebrat la marca de rellotges electrònics en una publicació d'Instagram.

A més, la divisió educativa de Casio també ha reaccionat a la cançó amb una imatge de Daft Punk — que fan servir un teclat de la seva marca. I és que Shakira fa servir el ritme dels punxadiscos francesos contra Piqué, que és admirador seu. "Els (rellotges i teclats) i les (calculadores) Casio són de i per a tota la vida", ha celebrat el perfil de Twitter, que ha aprofitat l'ocasió per fer un fil i explicar la seva tasca educativa.

Renault tampoc no ha faltat a la cita, després de la referència a Twingo. "Pa tipos i tipas como tú. ¡Sube el volumen!", ha escrit el perfil de Renault Espanya a les xarxes socials. Tot seguit, una imatge d'un cotxe amb el número 22 ("Yo valgo por dos de 22", canta Shakira) i les etiquetes amb les qualitats de l'automòbil: jove, urbà, elèctric, àgil, icònic, compacte i... entremaliat 😈