La circulació de tres línies de Rodalies, l'R14, l'R15 i l'R16, ha quedat interrompuda entre Sant Vicenç de Calders i Torredembarra a causa d'un incendi proper a la zona de vies, ha informat aquest dijous la companyia. Per la seva banda, Adif ha informat que la circulació s'ha interromput per una petició que han fet els Bombers.
⚠️Se encuentra interrumpida la circulación a petición de Bomberos entre Tarragona y Sant Vicenç de Calders por un incendio ajeno próximo a la vía.
— INFOAdif (@InfoAdif) June 11, 2026
Els Bombers indiquen que han enviat dotze dotacions terrestres i una d'aèria a la zona i que el foc se situa a Coma-ruga, al Vendrell. També expliquen que les flames han començat prop de l'avinguda Brisamar, a tocar de les vies del tren, i que el cos d'emergències treballa intensament als dos flancs de l'incendi i protegint els habitatges propers. El flanc esquerre ja estaria controlat i es treballa per fer el mateix amb el dret.
Treballem en un incendi de vegetació a Coma-ruga (el Vendrell) amb 10 dotacions terrestres 🚒 i 1 mitjà aeri 🚁
— Bombers (@bomberscat) June 11, 2026
El foc ha començat a prop de l'Av. Brisamar, a tocar de les vies del tren. Avís 17.31h. Intensifiquem les tasques als dos flans i protegim habitatges propers. pic.twitter.com/rizUE6ecM2