WOW Concept, el projecte de retail posat en marxa fa tres anys i mig per Dimas Gimeno, expresident d'El Corte Inglés, continua amb el seu creixement i enfila la rendibilitat. WOW preveu tancar aquest exercici 2025 amb una facturació de 30 milions d'euros i reduir les pèrdues, que se situarien entre 7 i 8 milions, cosa que, segons fonts de la companyia, fa factible assolir el ‘break even’ el 2026.

Segons els últims balanços aportats, durant els sis primers mesos de l'exercici, de març a agost de 2025, Wow ha registrat un creixement del 40% i ha duplicat el seu marge brut, passant del 12% al 25%. Aquest avenç respon a vendes més equilibrades, una major eficiència operativa i una reducció de despeses “que han enfortit l'estructura del negoci”, segons analitza el president de WOW, Dimas Gimeno.

WOW Concept va tancar l'any 2024 amb 18 milions de facturació i 20 milions de pèrdues. Aquestes xifres estaven marcades per l'obertura de la botiga de Serrano i els retards en la posada en marxa del restaurant de Gran Via. No obstant això, els nous resultats consoliden una tendència positiva cap a l'estabilització.

Per sostenir el creixement, els socis de Wow aportaran 10 milions d'euros aquest any, la meitat dels 20 milions invertits el 2024. L'accionariat continua liderat per Gimeno, que controla el 40% del capital, acompanyat per la família Urrea (30%), la família Del Río Goudie (20%) i altres accionistes minoritaris.

Actualment, el grup té dues botigues a Madrid (Gran Vía i Serrano) i es prepara per expandir-se a Barcelona l'any vinent, una cosa que Gimeno ja tenia prevista des del començament pel pes del turisme de compres, que representa el 50% dels clients que van a WOW.

A més, Wow preveu reactivar la seva plataforma digital, després d'una remodelació tècnica que n'havia alentit el desenvolupament, i obrir el restaurant Florentine al terrat de la botiga de Serrano a començaments del 2026, amb la finalitat de dinamitzar el trànsit de clients.