La resposta d'Iñarritu a les detencions de la Guàrdia Civil

El diputat de Bildu al Congrés dels Diputats, Jon Iñarritu, ha respost de forma gràfica el vídeo que ha difós la Guàrdia Civil sobre els escorcolls que ha fet a primera hora del matí en l'operació contra l'independentisme. Iñarritu ha tirat de GIF per afirmar: " No ho sé Rick, em sembla fals"

Hores abans, el diputat de Bildu es referia a l'operació d ela Guàrdia Civil afirmant que "després de dècades detenint a milers de persones a Euskalerria sota l'acusació detot és ETA, ara li arriba el torn a Catalunya". Iñarritu parla de déjà vu quan es refereix a ratzies, detencions retransmeses, criminalització de persones i organització, Audiència Nacional...