Cuixart torna a la presó de Lledoners després del primer permís

El president d'Òmnium CulturalJordi Cuixart, va sortir per primer cop de la presó aquest dijous després de més de dos anys. 48 hores després però Cuixart ja ha tornat a Lledoners.

Abans de tornar a la presó, però, Cuixart ha pogut parlar amb el vicepresident d'Òmnium i li ha fet arribar un missatge. "Em recorda que hi ha 3 milions de presos polítics al món. I que som uns afortunats per poder seguir lluitant per la llibertat", li ha comentat.

Cuixart ha complert ja un quart de la condemna de 9 anys de presó que va imposar-li el Tribunal Suprem. Des de l'entitat, van explicar que tenia intenció de passar el permís "en família" i que, per tant, no ha tingut agenda pública.