Més de 100 guàrdies civils impedeixen votar amb violència a tot Sant Cebrià de Vallalta

Més de 50 cotxes de la Guàrdia Civil impedeixen que els 3.500 habitants de Sant Cebrià de Vallalta puguin votar. Més de 100 guàrdies civils han entrat amb violència i fent ús de la força a l'únic col·legi de la població, destrossant-lo per dins.

portareventada

Han ferit la presidenta de la mesa, Anna Bassas, donant-li cops de porra al coll i al cap, fet que ha provocat que es desmaiés.

annabassas gemma

Joan Camps també ha patit la repressió policial amb diverses ferides. 

Ens ho explica en aquest àudio:

Joan Camps Gemma Liñán 3

 

Joan Camps Gemma Liñán 1

Joan Camps Gemma Liñán 2

Joan Camps Gemma Liñán

La població ha intentat que els agents no marxessin del poble fins a quarts de dues per evitar que anessin a altres indrets del voltant. 

Estan blindant l'unic col.legi electoral que hi ha al poble- Gemma 05

A les nou del matí hi han arribat 30 agents i han entrat trencant la porta. Hi ha ferits, ja que han entrat amb molta violència donant cops de porra i d’escut als que estaven a primera fila.

Estan blindant l'unic col.legi electoral que hi ha al poble-Gemma 02

St Cebria de Vallalta gemma 3

 

No han requisat res perquè els responsables de la votació han pogut amagar les urnes i les paperetes.

Estan blindant l'unic col.legi electoral que hi ha al poble-Gemma 04

Jordi Marqueño, responsable del centre de votació, està esperant instruccions del Govern per saber si es reprèn la votació aquí o envien la gent a altres pobles