Va ser el novembre del 2023 quan la presidenta de la Comunitat de Madrid, Isabel Díaz Ayuso, des de la tribuna de convidats al Congrés dels Diputats va dir "fill de puta" a Pedro Sánchez. En ser captada per una càmera del Congrés i aconsellada pels seus assessors, va ironitzar que la realitat havia dit "m'agrada la fruita". Des d'aleshores aquesta frase s'ha convertit en una mena de mantra i befa entre els populars per insultar Sánchez, i fins i tot han estampat la frase a samarretes, adhesius i altres objectes de marxandatge. Aquest cap de setmana, el líder del PP, Alberto Núñez Feijóo, s'ha fet seva la frase, però en aquesta ocasió en un karaoke. Feijóo ha compartit un vídeo al seu compta d'Instagram durant la seva estada al club Garufa, un local de la Corunya, on apareix cantant la famosa cançó Mi limón, mi limonero. En el vídeo es pot veure el líder popular molt animat cantant amb altres tres persones, i el vídeo ve acompanyat de la frase: "Mi limón, mi limonero. M'agrada la fruita". En clara al·lusió a la famosa frase d'Ayuso. Feijóo, que el 2022, va assegurar que feia "política per a adults" ha acabat assumint les paraules d'Ayuso. Ja ho va fer el desembre del 2023 quan en un acte del PP va acceptar com a regal una cistella de fruites de mans de la presidenta de Madrid.
El pobre de Feijóo es tan mediocre que hasta para insultar a Sánchez tiene que copiar a Ayuso. Acaba de publicar esta historia en Instagram usando el “me gusta la fruta” mientras va más torcido que una caña. ¿Este tipo de verdad pretende ser presidente de España? pic.twitter.com/Pzm3qCqM3b
— Alán Barroso (@AlanBarrosoA) September 7, 2025
Les crítiques no s'ha fet esperar, i tal és habitual, el ministre de Transports, Óscar Puente, ha comentat aquesta actuació. En una publicació a X ha afirmat: "Es veu que Feijóo va sortir anit per la Corunya. I fins i tot en els seus moments de festa i diversió es dedica a crispar".
Se ve que Feijóo salió anoche por Coruña. Y hasta en sus momentos de asueto y diversión se dedica a crispar. pic.twitter.com/aIxQizarNV
— Oscar Puente (@oscar_puente_) September 7, 2025
L'origen del "m'agrada la fruita"
L'origen del "m'agrada la fruita" d'Ayuso es remunta al 2023, en concret, al debat d'investidura de Pedro Sánchez. Durant un moment de la sessió el president del govern espanyol va fer referència a la polèmica entorn Tomás Díaz Ayuso —germà d'Ayuso— en conèixer que havia cobrat una comissió d'una empresa que havia signat un contracte amb el govern de Madrid per portar mascaretes des de la Xina en el pitjor moment de la pandèmia. "Un possible cas de corrupció relacionat amb la presidenta de la Comunitat de Madrid", va dir Sánchez. Un assumpte que es va tancar sense imputacions. La reacció d'Ayuso va ser immediata i va afirmar "fill de puta", des de la tribuna de convidats. Una càmera amb la qual no comptava la va enganxar. Després, l'equip d'Ayuso va admetre que havia insultat a Sánchez, tot i que després va acabar canviant la versió afirmant que havia dit "m'agrada la fruita".
Según el PP, Ayuso ha dicho "me gusta la fruta". No es broma, es la versión que está dando a la prensa su gabinete. pic.twitter.com/HYk9dHOlIy
— Rubén Sánchez (@RubenSanchezTW) November 15, 2023