Per molt que en els últims anys a Europa hagin guanyant molt pes marques com Kia, Toyota o Hyundai, especialment als mercats del sud, Volkswagen continua sent un dels principals fabricants a nivell general al vell continent, amb, com no podia ser d'una altra forma i com ha passat sempre, el seu mercat natal, l'alemany, sent el seu millor terreny de joc.
No és casualitat llavors que, veient que diverses marques generalistes estan guanyant cada vegada més pes i que, a més, marques low cost com MG o BYD estan començant a tenir ja molt pes sense oblidar els èxits de Tesla a Europa, amb el seu Model Y sent un dels més venut, els alemanyes vagin a fer del pròxim 2024 un dels anys més importants quant a novetats.
Novetats que arribarà en tots els sentits, tant referent als seus models més emblemàtics i clàssics de la mans d'actualitzacions així com també a l'arribada de nou models cent per cent d'elèctrics perquè la marca alemanya guanyi també terreny en aquest sentit.
Les novetats de Volkswagen per a 2024
Algunes de les novetats que arribaran a Espanya són models que ja s'han presentat com és el cas dels nous Tiguan o T-Cross, models que arribaran als concessionaris a començaments d'aquest proper any com ho farà també el nou Touareg, el SUV més top de la marca.
D'altra banda, una de les principals novetats serà també l'actualització de meitat de cicle del Golf, un model que ha perdut molt pes a Espanya i a Europa en els últims anys a favor del T-Roc però que, això sí, continua sent una de les principals armes de la marca.
Quant als elèctrics, el ID.3 estrenarà una versió esportiva anomenada GTX que molts esperen des de fa temps, mentre que l'ID.Buzz posarà a la venda la versió Cargo, la versió tipus comercial. Finalment el ID.7, la primera berlina cent per cent elèctrica de Volkswagen, també arribarà tant en la seva versió normal com en una versió familiar que apunta a ser un dels EV més venuts de la marca, especialment als mercats del nord d'Europa on els familiars continuen tenint molt mercat.
Un any 2024 que serà més que mogut per a Volkswagen amb l'evident intenció de continuar reivindicant-se com una de les marques amb més pes a Europa.