Un dels grans objectius de Peugeot és per a aquest 2023 és convertir al seu 2008 en un dels models més venuts a les carreteres espanyoles així com a la resta de carreteres importants a nivell europeu.

Tenint en compte com van les xifres de vendes després d'aquests primers quatre mesos de l'any, en Peugeot poden estar més que satisfets. Entre altres coses perquè, amb més de 7400 matriculacions, els seus 2008 pot presumir d'ocupar ara la quarta posició del rànquing de vendes a Espanya.

Si bé és cert que el model més venut al nostre país, el Seat Arona, forma part del mateix segment que el 2008, llavors jo saps molt bé que la diferència de preu entre el seu model i el model espanyol provoca que no juguin precisament la mateixa lliga per molt que competeixen en el mateix segment, i que és precisament el model que tenen just davant, el Toyota C-HR, el seu principal rival.

 

En aquest sentit, els bons resultats del Peugeot 2008 del passat el mes d'abril, més de 1500 vendes, i comparats amb els resultats del Toyota C-HR, que es va quedar una mica més de 1100 matriculacions, han provocat que la distància entre el model francès i el japonès s'hagi ajagut molt, amb poc més de 150 vendes a favor del Toyota.

El Volkswagen T-Roc torna per la porta gran

Això sí, si bé és cert que el Peugeot està molt satisfets veient com han retallat la distància respecte al Toyota aquest últim mes, a la marca francesa estan també preocupats veient com no has anat a cap altre que el Volkswagen T-Roc el que sembla que ha tornat per la porta gran a Espanya.

 

Tenint en compte que el model alemany no havia començat gaire bé l'any, veure com és aquest mes d'abril passat ha acabat sent el quart model més matriculat a Espanya amb més de 1600 vendes, és una cosa que no senti precisament ve la marca francesa.

Un Volkswagen que de moment, degut precisament que els tres primers mesos de l'any no van ser particularment bons quant a vendes, ocupa la 12è segona posició en el rànquing general amb menys de 5.500 vendes, és a dir, 2.000 menys que el 2008. Tanmateix, que, al marge del Seat Arona que ha tornat a quedar en primera posició, el Volkswagen hagi estat el segon suportat més venut a Espanya el mes d'abril passat és una cosa que provoca certa preocupació a la marca francesa.