Renault ha començat una nova etapa de la mà de l'ex CEO de Seat Luca de Meo. Una nova etapa en la qual l'electrificació serà la gran protagonista de la marca francesa, i bona prova d'això és el nou Renault Megane E-TECH elèctric, la versió cent per cent elèctrica d'aquest popular model que, amb un nou disseny ja sota la supervisió del nou CEO, no deixa de ser l'avançament de la nova generació.

Tanmateix, per molt que en Renault sàpiguen que el seu nou Megane serà una de les claus del seu futur a curt/mig termini, també saben que deuen potència al màxim les vendes de la generació present, entre altres coses perquè li queda ja poc de vida.

Una generació que, per molt que no compti amb el lloat disseny d'aquest nou Megan E-TECH elèctric, no deixa de ser un compacte amb una gamma de motors en la qual hi ha inclòs un PHEV que, sens dubte, és més que interessant.

L'oferta de Renault per a la versió PHEV del seu actual Megane

Un Megane PHEV que, com bé podem veure en quecochemecompro.es, té un preu de tan sols 22.341 euros gràcies al descompte de ni més ni menys que 13.861 euros que ja li han aplicat per finançament i amb els ajuts del Pla MOVES III.

En aquest cas, les virtuts d'aquest popular compacte francès no és que siguin poques. Començant pel seu motor, un híbrid endollable de 160 cavalls de potència que li permet lluir amb orgull l'etiqueta ZERO de la DGT.

D'altra banda, per molt que aquesta oferta de la versió PHEV vagi associada a l'acabat mes senzill de la gamma, aquest arriba ja més que bé dotat de sèrie, estant a l'altura de bona part dels seus competidors.

Un model equilibrat en tots els sentits, ja molt consolidat al nostre mercat, amb fins a 50 quilòmetres d'autonomia en manera elèctrica (un plus en conducció urbana), amb bona capacitat de càrrega gràcies als seus 384 litres al maleter i, ara més que mai, amb un preu en aquesta versió amb etiqueta ZERO de la DGT que, sens dubte, converteix a aquesta generació del clàssic de Renault que va arrasar en els 90 a Espanya en una joia.