El Toyota Yaris Cross s'ha convertit en un dels models més venuts de la marca japonesa al nostre país des que es va posar a la venda fa tot just uns anys. Un model que, situat per sota del C-HR tant el que es refereix a la mida, preus, s'ha convertit en una opció perfecta per a aquells que busquen un SUV híbrid perfecte per moure's sobretot per entorns urbans en interurbans, deixant per als seus germans grans opcions potser més polivalents i familiars.

En Toyota fan gust molt bé que el segment dels SUV urbans estan guanyant cada vegada més terreny a Espanya, sobretot aquells models que compten a més amb motors híbrids auto recarregables, un tipus de mecànica que s'està imposant al nostre país. No és casualitat llavors que, per exemple, el Dacia hagin apostat per llançar també una nova versió HEV de la nova generació de Duster.

 

Però el que més preocupa la marca japonesa ja no és tant les bones xifres de vendes que pugui aconseguir el model romanès, sinó les xifres de vendes que segurament aconseguirà la nova generació del qual s'ha convertit ja en tot un èxit de vendes al nostre país: el nou MG ZS.

MG renovarà al seu model estrella i apostarà pels motors HEV

Sent en el passat 2023 el quart cotxe més matriculat a Espanya, aquest model ha conquerit el mercat espanyol gràcies a tenir una relació qualitat preu insuperable i a ser el SUV més barat al nostre país. En aquest sentit, a la marca britànica ara en mans del gegant asiàtic Saic Motors volen seguir els passos marcats amb la nova generació de MG3, i convertir el MG ZS de nova generació en el SUV híbrid més barat a Espanya.

 

Evidentment encara es desconeixen els preus que tindrà aquest nou model, però no seria estrany que, com ha passat amb el MG3, el nou ZS es converteixi en un SUV híbrid més barat i més potent que alguns dels seus futurs rivals com són el Toyota o el Dacia.

Tenint en compte que forma part del segment de moda a Espanya i que la introducció d'aquesta nova mecànica segurament provocarà que les seves xifres de vendes augmenten de forma notable, no seria estranya que la nova generació del ZS es va convertir en un model encara més reeixit, i més tenint en compte els baixos preus del fabricant.