Fins i tot en èpoques de preus disparats, i encara més al sector de l'automòbil, demanar 24.100 euros per un SUV petit és massa. I és igual que sigui un Toyota i que, a més, incorpori un motor híbrid. Si la marca japonesa vol que el seu cotxe comenci a vendre's com mereix, ha de fer rebaixes. No molt grans, cert, però fa falta ajustar el preu.

Toyota Yaris Cross Hybrid
Toyota Yaris Cross Hybrid

Què ens ofereix el Toyota Yaris Cross híbrid?

El Toyota Yaris Cross híbrid és un B-SUV de 4,18 metres de llarg amb 390 litres de maleter i motor HEV de gasolina amb 116 CV. Consumeix només 4 litres cada 100 quilòmetres, xifra que el converteix en un cotxe summament desitjable en un moment de preus elevats dels carburants com l'actual. Destaca pel seu aspecte despreocupat i campero, que es reforça amb la possibilitat d'incloure tracció total si així ho desitja el client. Ve molt ben equipat i inclou, de sèrie, fars LED, control de creuer adaptatiu, llantes d'aliatge, lector de senyals, fars antiboira, càmera posterior, sensors d'aparcament i moltes altres opcions que faciliten la vida diària.

Només té una pega i és fàcil de solucionar

El Toyota Yaris Cross és un cotxe amb caràcter i, per a la seva mida, és ampli i eficaç, però té un problema notable: el seu preu. 24.100 euros són massa per a un B-SUV, segment en el qual, per exemple, podem trobar un Seat Arona o un Skoda Kaniq per 17.000 euros i un T-Cros per 22.000. Amb una rebaixa, no fa falta que sigui enorme, el Yaris Cross és una opció guanyadora.