El lideratge de Toyota a Espanya es consolida mes a mes. L'agost de 2025 va tornar a ser un mes brillant per a la marca japonesa, amb 6.698 matriculacions que la van col·locar al primer lloc del mercat. La ratxa no és puntual: des de començament d'any ja acumula 65.432 vendes, una xifra que la confirma com la marca número u a Espanya el 2025.

Dins d'aquest domini destaca el Toyota Corolla, que continua sent l'estendard de la firma. Amb 1.740 unitats venudes a l'agost, va aconseguir el segon lloc del mes. En l'acumulat de l'any ja suma 14.989 matriculacions, situant-se al cinquè lloc anual. La seva fórmula d'híbrid fiable, baix consum i bona relació qualitat-preu manté aquest model entre els favorits dels conductors.

Toyota Corolla

Toyota ocupa gairebé la meitat dels 12 primers llocs dels més venuts l'agost a Espanya

El Toyota Yaris Cross també està al top 10. Aquest SUV compacte va aconseguir 1.104 vendes l'agost, amb el que va entrar al novè lloc mensual. Els seus números anuals confirmen el seu èxit: 12.982 unitats el 2025, que el col·loquen al lloc 11 de l'any.

Un altre model que no passa desapercebut és el Toyota C-HR. A l'agost va firmar 1.094 vendes, la qual cosa li va donar la desena plaça del mes. Durant 2025 porta 12.591 matriculacions, assolint la posició 13 en l'acumulat. El seu disseny cridaner i la seva aposta per la hibridació el mantenen com un dels SUV més distintius del mercat, malgrat la creixent competència.

El veterà Toyota RAV4 també continua deixant empremta. Amb 1.047 unitats a l'agost, es va situar al lloc 11 del rànquing mensual. Encara que en l'acumulat anual cau fins a la posició 29, amb 8.147 vendes, continua sent un referent entre els SUV familiars. El seu espai interior i la seva tecnologia híbrida el converteixen en un model clau per als qui busquen comoditat i eficiència en viatges llargs.

Toyota RAV4 GR Sport / Toyota

Toyota és de les marques que més models posa al top 100 dels més matriculats

El Toyota Yaris completa la llista d'èxits. A l'agost va aconseguir 1.018 vendes, quedant al lloc 12. L'any ja suma 10.757 unitats, col·locant-se en la posició 18 del rànquing. Encara que els utilitaris tradicionals tenen cada vegada més competència de SUV petits, el Yaris resisteix amb força gràcies a la seva mida compacta i a la fiabilitat de la seva mecànica híbrida.

Més enllà d'aquests cinc models, Toyota reforça la seva estratègia amb propostes que apunten a altres segments. El Toyota BZ4X, amb 358 vendes a l'agost i 2.270 en l'acumulat, comença a posicionar-se entre els elèctrics. El Toyota Aygo X, amb 283 matriculacions mensuals i 2.725 l'any, amplia l'oferta en el segment urbà. En conjunt, la marca demostra que la seva força no depèn d'un sol model, sinó d'una gamma equilibrada que li permet dominar a pràcticament tots els fronts del mercat espanyol.