Com bé saben les marques europees clàssiques, així com els fabricants americans i japonesos que porten anys sent determinants a les carreteres del nostre país així com en la resta de mercats europeus, en els últims temps són cada vegada més els que, especialment al nostre país tenint en compte la situació econòmica de molts, opten per comprar un cotxe d'una marca xinesa.

L'exemple més evident de l'auge d'aquest tipus de cotxes és MG, un fabricant britànic que ara es troba en mans del gegant asiàtic Saic Motors i que té diversos models sent opcions cada vegada més demandades, entre ells el MG ZS i el MG4. Però es pot tenir en compte que MG no és l'única marca xinesa que té propostes molt interessants a Espanya.

 

Una d'elles és una marca que, malgrat que porta ja anys implantada a les nostres carreteres, és ara, amb l'auge dels cotxes low-cost, quan està començant a guanyar cert protagonisme. No és cap altra que DFSK, una marca que pertany al gegant xinès Dongfeng i que, entre altres coses, pot presumir d'oferir fins a set anys de garantia en els seus models.

El DFSK 580 és un SUV de 7 places amb un preu imbatible

Són alguns els models a la venda que té aquest fabricant, però segurament un dels més interessants quant a relació qualitat preu és un SUV de set places, el 580.

 

I és que cap tenir en compte que el preu de partida d'aquest model es queda per sota dels 26.000 €, és a dir, es tracta d'un model de dimensions i a considerables, que porta molt ben dotat de sèrie en tots els sentits i amb capacitat de fins a set places que té un preu que es queda fins i tot per sota de la immensa majoria de rivals generalistes d'un segment inferior com és el cas del Nissan Qashqai o el Hyundai Tucson i, evidentment, molt per sota de SUV de 7 places com el Seat Tarraco, que parteix des de més de 32.000 euros.

Un dels grans arguments a favor d'aquest model és que arriba de sèrie amb un motor de gasolina de 149 cavalls de potència associat a una transmissió automàtica i que, a més, compta de sèrie amb un equipament a què no li falta de res. A més, en la seva ànima hi ha nacions també que permeten utilitzar GLP, la qual cosa li permet al seu torn lluir l'etiqueta ECO de la DGT.