Peugeot estàn més que satisfets amb el rendiment que han tingut alguns dels seus models el mes de març passat, un mes en el qual la marca francesa va aconseguir superar a Seat i va acabar com la segona marca més venuda al nostre país. Sumant les vendes dels tres primers mesos de 2023, la marca francesa pot presumir ara de ser ni més ni menys que la tercera més venuda, i tenir Seat, la segona classificada, cada vegada més a prop.

 

Això sí, el principal objectiu de Peugeot, com passa també amb Seat, no és cap altre que el d'arrabassar-li quota de mercat Toyota, la marca líder al nostre país i que acumula ja molt avantatge respecte als seus immediats perseguidors. És per això que, tenint en compte l'èxit que estàs allà venint a Toyota C-HR, el model més venut de la marca japonesa actualment a Espanya, en el fabricant de França no l'optat per una altra opció que per la d'aplicar-li un interessant descompte el que és un dels principals rivals del model japonès: el Peugeot 2008.

El Peugeot 2008, el pitjor rival del Toyota C-HR

Amb 6.459 matriculacions, el model japonès pot presumir ara és el tercer cotxe més venut a Espanya, tan sols superat pel Seat Arona i el Dacia Sandero, models amb preus molt més baixos i que van destinats a un altre tipus de conductor. En el cas del Peugeot, el 2008 ocupa la quarta posició, és a dir, és l'immediat perseguidor del Toyota, en aquest cas amb 5.837 vendes.

 

Tenint en compte que la diferència de matriculacions entre aquests dos models no és menor, en Peugeot, tal com podem veure en quecochemecompro.com, han optat ara per aplicar-li un descompte de gairebé 2000 € a la versió més senzilla de SUV de mida urbana. D'aquesta forma, tal com en podem veure en el esmentat mitjà, el preu de partida d'aquest model se situa just per sota dels 25.000 € tenint en compte totes les promocions per finançar la compra amb la marca francesa.

És més que cert que el motor híbrid és un dels millors arguments de venda del Toyota, però es pot tenir en compte que aquest Peugeot pot presumir de ser fins i tot 3000 € més barat que el model japonès, i, malgrat que no compta amb un motor híbrid, arriba de sèrie més que bé dotat en tots els sentits, per això és també una de les opcions més venudes a les carreteres espanyoles.