Tal com ha passat en els últims anys, els SUV s'han convertit en el millor aliat de Peugeot al nostre país. Així, per molt que siguin 208, un utilitari, acabés l'any passat sent el model més venut a Europa, models com el 2008 i el 3008 sempre han tingut molt bones xifres de vendes a les carreteres espanyoles.
És més, no és un pocs els que asseguren que el nou 3008, un model que s'ha actualitzat recentment amb una nova generació amb molts canvis tant estètics com mecànics, continua sent una de les opcions més venuts al nostre país.
Tanmateix, el rei absolut de la marca francesa a Espanya és un SUV que no pot presumir ni de ser híbrid ni de ser elèctric, però sí de ser l'opció més barata amb aquest tipus de carrosseria. No és cap altre que el Peugeot 2008. És cert que és un model que sí que compta amb una versió EV, però també ho és que és una versió que amb prou feines es ven al nostre país i que té molt poca incidència en el nivell de vendes general d'aquest 2008.
El Peugeot 2008, un SUV urbà interessant per preu
El millor que té aquest model és que se situa en un rang de preus que el deixa a mig camí entre opcions senzilles com és el cas del Seat Arona o el MG ZS i, alhora, d'opcions interessants també com és el cas del Toyota C-HR però que acaben tenint un preu bastant més elevat.
Tal com podem veure al configurador de la marca francesa, la versió d'accés d'aquest model, que s'acaba d'actualitzar ara amb importants canvis a nivell estètic i de tecnologia al seu interior, té un preu de partida que es queda just per sota dels 25.000 € sempre que s'acabi finançant la compra amb la marca.
Una versió d'accés que arriba amb un motor de gasolina de 100 cavalls de potència associat a una transmissió manual, una mecànica senzill però més que interessant per a un model que continuï tenint en els entorns germans interurbans el seu millor terreny de joc.
No és casualitat que sigui ni més ni menys que el quart cotxe més matriculat en el que portem d'any al nostre país i que, per descomptat, sigui el model més venut de Peugeot en un mercat en el qual la marca francesa ocupa al seu torn també la quarta posició, amb tan sols Toyota, Kia i Volkswagen per davant.