Com bé saben tant en Dacia com en la resta de marques low-cost que comencen a tenir un paper important al nostre país, sent un clar exemple d'això MG o Omoda, hi ha una marca en concret que va ser molt important al nostre país anys enrere i que ara ha ressuscitat amb l'ajuda del gegant xinès Chery que s'està convertint en un dels principals protagonistes al nostre mercat, i que segurament augmentarà encara més la seva quota amb l'arribada d'un model que apunta a ser un dur rival per a opcions barates estan assentades com és el cas del Dacia Duster, el MG ZS o fins i tot el Seat Arona.

I és que serà el proper 9 de maig quan la renascuda EBRO presenti un dels models més desitjats d'aquest 2025, el nou EBRO S400, un model que es quedarà per sota quant a mida respecte als EBRO S700 i EBRO S800 i que per tant es convertirà en un SUV de mida urbana que, tenint en compte les xifres de vendes que està aconseguint aquest segment, té molts números d'acabar sent un dels cotxes més venuts al nostre país.

L'EBRO S400 apunta a ser un èxit en vendes a Espanya

És més que cert que de moment ja podem veure les primeres imatges oficials d'aquest modelo,por el que, malgrat que encara no s'ha presentat oficialment, ja es resolen molts dubtes en aquest sentit.

 

Però, tal com passa amb els seus germans grans i amb tants altres models d'origen xinès que estan arribant al nostre país, el seu millor argument serà el seu preu. De moment la marca no ha donat detalls en aquest sentit, però tot apunta que es mourà en un rang d'entre 20.000 i 25.000 €, preus més baixos si tenim en compte les promocions que posarà a sobre de la taula la marca.

En un inici l'aposta mecànica serà la que ja podem trobar en altres models d'origen xinès com és el cas de l'Omoda 5 o el Jaecco 7, és a dir, un motor de gasolina de gairebé 150 cavalls de potència sense cap tipus de sistema d'hibridació i amb transmissió automàtica, encara que més endavant aquest nou EBRO S400 comptarà amb mecàniques híbrides auto recarregables i fins i tot amb una versió 100 × 100 elèctrica.