Com bé saben a Dacia, Fiat s'ha posicionat com una de les marques rivals dels romanesos quant a preus. Si bé és cert que el fabricant italià en cap cas no vol veure com l'etiqueta de low cost es queda fixa al seu nom, el cert que és els preus i les promocions dels seus models són més que impactants.

Una marca, Fiat, que sap molt bé que no pot viure tan sols de l'èxit del seu 500. Sí, és cert que el model urbà ha aconseguit acabar al top 10 de models més venuts de l'any passat i que, gràcies a la seva aposta per la micro hibridació, cada vegada són més els que hi opten per a la ciutat.

Tanmateix, per molt que Fiat estigui esprement al seu 500 llançant diferents versions derivades d'ell, a la marca són també potenciant altres models. Un d'ells és el mític Panda, un model que pot presumir de ser, ull, l'opció amb etiqueta ECO més barata del mercat.

Un altre dels models en els quals Fiat està centrant bona part dels seus esforços és en el Tipus, un compacte que compta també amb diferents versions, i una d'elles és potser un dels models més interessants en el dia d'avui a Espanya.

El Fiat Tipo Cross es converteix en una alternativa que guanya adeptes a Espanya

No és cap altre que el Tipus Cros, la versió tipus SUV o crossover que la marca ha llançat recentment. Conscients de la febre que hi ha a Espanya i a Europa pels models amb aires camperos, a Fiat han agafat al seu Tipus i li han donat una imatge més offroad. Això sí, com molts d'altres crossover, les prestacions tot terreny d'aquest model són pràcticament nul·les.

Un Tipus Cros que té, com la resta dels seus germans dins del catàleg de Fiat, en el seu preu la seva millor arma en una batalla que cada vegada és més dura. Com bé podem veure en quecochemecompro.es, el preu d'aquest Fiat Tipo Cross en la seva versió d'accés és de 15.828 euros, un preu molt a tenir en compte.

I és que, per molt que siguem davant de la versió més bàsica de la seva gamma, aquest SUV arriba ben dotat de sèrie tenint en compte el seu preu. El seu motor és un 1.0 de 101 cavalls de potència, com el que munten també la resta de Tipus bàsics, i el seu equipament és més que correcte.

Un model que, sense ser un low cost com els Dacia, sí que es queda molt a prop i, per tant, es converteix en una alternativa interessant a models molt semblants conceptualment com el Kia XCeed.