Per molt que en Nissan tinguin molt clar que la seva millor arma per continuar guanyant terreny a Espanya és el Qashqai, en el fabricant japonès tenen també molt clar que han d'augmentar les xifres de vendes de la resta dels seus models per ser importants tant al nostre país com en la resta de mercats importants a nivell europeu.
En aquest sentit, tant el germà petit del Qashqai, el Juke, com el seu germà gran, el X-Trail, s'han renovat recentment amb una nova aposta que no ha fet cap altra cosa que millorar el seu equipament per convertir-los així en opcions molt interessants en els seus respectius segments.
En el cas del SUV més gran que té a la finestreta del nostre país, el X-Trail, la marca anunciada ara la incorporació d'un nou nivell d'equipament, que se situa a la zona més alta i que el converteix en una opció realment interessant no tan sols per a aquells que busquen un model molt competent a nivell mecànic sinó també un model molt Top referent a la tecnologia.
El Nissan X-Trail és un SUV familiar molt capaç en tot
A partir d'ara ja es pot configurar aquest model amb el nivell d'acabat Tekna +, un nivell d'acabat que evidentment compta amb l'últim en tecnologia de la marca i que es pot configurar amb diferents opcions mecàniques. D'una banda la versió d'accés que compta amb un motor de gasolina de 163 cavalls de potència associat a un sistema de micro hibridació lleugera i, per un altre, una mecànica híbrida auto recarregable de 204 cavalls de potència amb la tecnologia e-Power de Nissan.
El millor en aquest cas és que aquesta mecànica es pot configurar també amb una tracció a les quatre rodes, un petit canvi que a més incrementa la seva potència fins als 213 cavalls i que el converteix en una opció perfecta per a aquelles famílies que busquin un model d'unes dimensions i a considerables, amb molta habitabilitat i capacitat de càrrega, amb l'últim en tecnologia, amb un motor eficient que li permet a més lluir l'etiqueta ECO i, sobretot, capaç de passar sense problemes per terrenys realment complicats pels quals molts altres SUV ni s'atrevirien a passar.
Amb un rang de preus que va des de poc més de 51.000 € en el cas de la versió MHEV a més de 57.000 € en el cas de la versió 4x4, és una de les millors opcions en el seu segment.