SsangYong és un d'aquests fabricants que, sense tenir una quota de mercat enorme al nostre país, sí que pot presumir de tenir models realment molt interessants al seu catàleg per a les nostres carreteres. I és que la marca coreana passa per ser una opció realment interessant per a aquells que busquin models diferents quant a disseny però que tinguin un preu que ens deixi per sota de la mitjana sense arribar a ser un model low-cost.

 

Un bon exemple d'això és un dels últims models que ha posat a la venda la marca coreana al nostre país, el nou Torres, un SUV de mida compacta que passa per ser una opció clarament diferenciada de la resta a nivell de disseny, amb unes línies que recorden molt més als tot terrenys clàssics que als subcompactes més urbans que tant triomfen a les nostres carreteres.

El preu és el millor argument d'aquest SsangYong Torres

Però sense cap dubte el millor argument de venda d'aquest model és el seu preu. Es pot tenir en compte que no és un model que se situï precisament molt per sota de la mitjana del seu segment, entre altres coses perquè el seu preu de partida comptant amb totes les promocions es queda just per sota dels 30.000 €.

 

Tanmateix, el que li converteix en una opció realment interessant és que arriba molt bé dotat de sèrie nivell mecànic, amb una mecànica de gasolina de 163 cavalls de potència associada a una transmissió manual que, malgrat que no compta amb cap tipus de sistema d'hibridació i per tant no pot lluir l'etiqueta ECO de la DGT, es posiciona com una de les versions d'accés més potents dins del seu segment.

D'altra banda, per molt que les versions superiors comptin amb l'últim en tecnologia de la marca en la qual cosa es refereixi equipament, la versió d'accés arriba més que bé dotada, pel que és una opció també interessant per als que busquin un model amb una molt bona relació qualitat preu i, sobretot, amb un disseny clarament diferenciat de la resta, una mica cada vegada més buscat a Espanya.