No fa falta ser un amant dels tot terrenys per saber que hi ha certs noms, certs models, que passen per ser la referència entre aquells conductors que busquen un cotxe amb què divertir-se, de veritat, de la conducció pels terrenys més complicats.

Alguns d'aquests models són opcions amb tant nom i tanta història com el Mercedes Classe G, el Toyota Land Cruiser o el Jeep Wrangler, models que deixen en evidència a molts SUV que, per molt que tinguin imatge de tot terreny, tenen nul·les capacitats lluny de l'asfalt.

 

Però el principal problema que tenen aquests models, especialment en el cas del Mercedes, és que no és que siguin model barats. Més aviat el contrari. Com bé saben els que estan interessats en alguns d'ells, els preus del Land Cruiser i del Wrangler ronden els 80.000 euros, sent encara més car el Classe G, un model tan tolo apte per als més VIP.

És per això que molts dels amants dels tot terrenys purs pensats per i per a la conducció offroad té en una alternativa desconeguda per a la immensa majoria de conductors a Espanya una de les seves millors opcions, entre altres coses perquè té un preu de partida que és ni més ni menys que 30.000 euros més barat que els seus rivals.

L'ICH-X-K2, un tot terreny desconegut però molt interessant

No és cap altre que l'ICH-X-K2, un tot terreny que forma part del catàleg italià de la marca DR Automoviles, una firma italoxinesa, i que passa per ser una espècie de barreja entre un Wrangler i un Classe G, amb el disseny del model americà per fora i el disseny del model alemany per dins.

 

Per molt que la seva marca sigui una marca de cotxes low cost, aquest tot terreny té poc de cotxe barat tal com podem veure en les imatges i tenint en compte que arriba molt ben dotat en tots els sentits, especialment a nivell de tecnologia i de motor.

Compte amb un motor 2.0 turbodièsel de 162 CV i 380 Nm associat a una caixa de canvis automàtica de 8 relacions per convertidor de parell i un sistema de tracció total connectable amb reductora. Una mecànica més que suficient per superar, juntament amb les seves bones quotes de tot terreny (una alçada lliure al terra de 22 cm, una capacitat de travesso de 50 cm, un angle d'atac de 37è, un angle ventral de 23è i un angle de sortida de 31è), qualsevol terreny a un preu molt més raonable.