La proposta d'EBRO per al segment dels SUV híbrids endollables es consolida amb el llançament del S700 PHEV, un model que aposta per una fórmula poc habitual en la seva categoria: combinar un nivell de potència elevat amb una autonomia elèctrica destacable i un preu d'accés notablement competitiu. Davant opcions ja assentades com el Toyota RAV4 PHEV, el S700 presenta arguments tècnics i econòmics que el converteixen en una opció de pes al mercat actual.

Dissenyat i acoblat a Espanya, el S700 recorre a una configuració híbrida endollable que combina un motor de gasolina de 143 CV amb una unitat elèctrica de 204 CV. El resultat és una potència conjunta de 347 CV, superant fins i tot la xifra del seu principal rival japonès. A nivell de prestacions, això es tradueix en una velocitat màxima de 180 km/h i una resposta àgil tant en entorn urbà com a la carretera. Tanmateix, el que veritablement el situa en una posició destacada és la seva autonomia en manera 100% elèctric: 90 quilòmetres sota el cicle WLTP, superant els 75 quilòmetres del RAV4 PHEV.

 

Aquest rendiment es basa en una bateria de 18,3 kWh que, a més, admet càrrega ràpida en corrent continu, permetent recuperar del 30% al 80% de la seva capacitat en tot just 19 minuts. A això se suma un consum homologat de tan sols 0,8 l/100 km, la qual cosa reforça el seu perfil eficient i alineat amb les exigències mediambientals actuals.

Equipament complet i preu molt competitiu

En aquest sentit, el preu de l'EBRO S700 PHEV juga un paper determinant. La versió Prèmium, després d'aplicar descomptes i ajuts estatals, parteix des de 28.260 euros. Aquesta xifra representa una diferència de més de 16.000 euros respecte al cost base del Toyota RAV4 PHEV, la tarifa inicial del qual supera els 45.000 euros abans de subvencions. El destacable en aquest cas és que l'esmentada diferència no implica una minva en equipament, sinó tot el contrari.

Fins i tot en la seva versió més accessible, el S700 incorpora dues pantalles de 12,3 polzades —una per a la instrumentació i una altra per al sistema multimèdia—, compatibilitat amb Android Auto i Apple CarPlay, head-up display, carregador sense fil de 50 W i un sistema de so Sony amb vuit altaveus. També compta amb climatitzador bizona, sostre panoràmic i seients davanters elèctrics amb funcions de calefacció i ventilació, elements que en alguns rivals només estan disponibles en nivells superiors d'acabat.

 

D'altra banda, l'enfocament del model d'EBRO no es limita a la relació qualitat-preu. També reflecteix una estratègia industrial rellevant, al tractar-se d'un vehicle acoblat localment, la qual cosa li permet optimitzar costos i oferir un producte competitiu sense renunciar a estàndards actuals de qualitat, disseny i tecnologia.

Es pot destacar que, més enllà del seu atractiu econòmic, l'EBRO S700 PHEV es posiciona com un SUV compacte capaç de respondre a les necessitats de mobilitat diària sense recórrer a combustibles fòssils durant gran part dels seus trajectes. La seva proposta de valor es basa, en definitiva, en un equilibri entre eficiència, rendiment i equipament que, ara per ara, pocs rivals han aconseguit igualar en aquest rang de preus.