Els SUV no són models que estiguin precisament de passada a Espanya. Totes i cada una de les marques amb presència al nostre mercat ho saben molt bé, per això aposta clarament per ells.

En el cas de Seat, la marca espanyola té un SUV en cada un dels segments: l'Arona en el dels urbans, l'Ateca en el de l'els compactes i el Tarraco en el dels SUV de gran mida. Tres models dirigits a un target diferent i, per tant, amb un nivell de respecta quant a vendes també diferent.

Això sí, dels tres, el que més alegries ha donat a Seat aquest últim any ha estat l'Arona. No tan sols perquè hagi acabat sent el model més venut de la marca a Espanya, sinó perquè ha estat, de fet, el model més venut a nivell general a les nostres carreteres.

Un èxit que ha arribat de la mà de les bones ofertes en la versió sortint així com de l'encert de Seat amb els canvis realitzats en l'actualització de meitat de cicle d'aquest SUV.

El rènting del Seat Arona és més baix que el del Dacia Duster

Un Arona que és el número u en vendes a Espanya i que vol continuar sent-ho. És per això que, com bé veiem en quecochemecompro.es, la marca ha optat no tan sols per potenciar les seves vendes directes amb una bona oferta (el preu de partida de la versió més bàsica és de 16.200 euros), sinó també per potenciar el seu servei de rènting.

És més, com veiem a l'esmentat mitjà, la quota de rènting de l'Arona més senzill és de tan sols 241 euros. Una quota que, ull, es queda per sota de la qual té el Dacia Duster, que és de 243 euros. És cert que el model romanès és de més mida, però també ho és que la qualitat del Seat és superior.

En aquest cas, aquesta quota de l'Arona va unida a un quilometratge màxim de 15.000 quilòmetres a l'any així com a un contracte de cinc anys, o el que és el mateix, 60 mesos. Un Arona que en la seva versió més senzilla arriba amb un motor 1.0 TSI de 95 cavalls de potència unit a l'acabat Reference, que malgrat ser el més bàsic de la gamma d'aquest SUV arriba ja molt complet de sèrie.

Tret que l'argument a l'hora d'anar cap a el Duster sigui exclusivament el seu maig mida, la quota de l'Arona el converteix en una opció molt més interessant.