Seat ha estat durant molts anys una de les principals marques quant a volum de vendes a Espanya. Un fabricant referencia en la gran majoria de segments precisament per l'excel·lent relació entre la qualitat i el preu dels seus models.

Tanmateix, en els últims anys el creixement al nostre mercat de marques com Kia o Dacia han obligat a reaccionar el fabricant. Entre altres coses perquè tant els romanesos com els coreans estan jugant molt bé també la carta dels seus baixos preus.

És per això que en Seat han apostat, veient a més que els models que ja no tenen un preu tan baix no triomfen com els models barats, promocionar les vendes dels seus models més senzills, que no són altre que l'Arona i l'Ibiza.

 

Dos models que pot presumir de ser al top 10 de model mes venuts a Espanya i de ser els que, juntament amb l'Ateca, estan ajudant Seat a poder mantenir un notable ritme de vendes.

Seat vol potenciar les vendes de la seva Ibiza, un dels seus models més venuts

Per molt que l'Arona sigui el model que més alegries ha donat a la marca en els últims anys, saben en Seat que l'Eivissa és un d'aquests models que, sense fer molt soroll, sempre està als llocs més alts del rànquing.

De fet, en aquests moments és el novè cotxe més venut a Espanya amb 4.647 vendes, una xifra i una posició que parla molt bé d'ell. Això sí, veient que tenen dos rivals per davant, Dacia amb el seu Sandero i Citroën amb el seu C3, a la marca espanyola no han fet cap altra cosa que aprofitar el bon ritme de vendes en els últims mesos per aplicar una bona promoció de cara a aquest mes de maig.

Una promoció que, com bé podem veure en quecochemecompro.es, deixa a l'Ibiza més bàsic de tots amb un preu de partida de tan sols 13.400 euros. Un preu molt top que arriba amb un descompte ja aplicat de 3.220 euros sempre que es financi la compra amb la marca espanyola.

 

És evident que l'oferta va lligada a la versió més bàsica d'aquest Seat Ibiza i que, per tant, es tracta de la versió menys dotada en tots els sentits. Tanmateix, el seu 1.0 MPI de 80 cavalls, malgrat que no és una meravella en autopistes i carreteres, sí que és més que suficient per al dia a dia en entorns urbans i interurbans.

El mateixpassa amb el seu equipament, que no pot presumir de ser el millor de Seat ni de bon tros però sí de comptar amb elements ja habituals en tots els models del seu segment i del seu nivell actualment.

És probable que, amb aquesta oferta, aquest Seat Ibiza continuï sent un dels utilitaris més venuts a Espanya en els propers mesos demostrant que és una de les millors armes de Seat al nostre mercat.