Els SUV fa ja temps que van deixar de ser una aposta arriscada per convertir-se en una aposta més que segura. Sobretot en mercats com l'espanyol i l'europeu. És per això que cada vegada són més les marques que, tenint en compte que les xifres de vendes d'aquest tipus de models no fan cap altra cosa que créixer, aposten per ells de forma clara i evident.

Un bon exemple d'això és Toyota, una marca que pot presumir de tenir 3 dels SUV més venuts a Espanya en aquests moments: el RAV4, el C-HR i el Yaris Cross. Si bé és cert que els dos més compactes estan aconseguint millors xifres de vendes que el SUV de mida mitjana, més enfocat a les famílies, també ho és que el RAV4 pot presumir de ser un dels millors valorats a Espanya.

 

Entre altres coses perquè, com no podia ser de cap altra manera sent com és un model de Toyota, tenen el seu motor híbrid pur una de les seves millors armes. Se li hi ha de sumar un disseny elegant, un equipament més que ben dotat de sèrie i una habitabilitat i capacitat de càrrega que fan d'ell un model perfecte per a les famílies.

Honda ja ho té tot llest per a la presentació del seu nou CR-V

En Toyota saben molt bé que són moltes les marques que estan apostant per aquesta combinació del seu de mida mitjana amb motor híbrid, i saben també molt bé que un d'ells és molt a prop de presentar-ne un dels que serà un dels pitjors rivals del seu RAV4.

No és cap altra que Honda, una marca que ja ho té tot preparat per a la presentació del seu nou CR-V, un SUV que hacrecido quant a dimensions respecte a la generació actual i vigent i que està cridat a ser un dels SUV de mida mitjana amb motor híbrid amb millors xifres de vendes en el panorama europeu.

 

De fet, no són pocs els que, tenint en compte el bon treball que ha fet ona amb la sev HR-V, un SUV compacte que destaca per una excel·lent relació qualitat/preu i per un disseny molt atractiu, asseguren que la nova aposta de la marca japonesa pel segment del SUV de mida mitjana serà més que interessant.

Si bé és cert que la presentació encara no ha tingut lloc, a la marca ja han optat per anar filtrant algunes de les imatges en les quals es pot apreciar el disseny elegant i minimalista que tindrà aquesta nova aposta. La idea de Honda és molt clara: convertir el seu nou model en un dels pitjors rivals del Toyota RAV4, un dels més venuts a Europa els últims anys.

Per a això, la marca japonesa ha apuntat que la hibridació serà una de les peces claus d'aquest nou model, encara que no se sap si arribarà a Espanya una versió híbrida endollable o tan sols arribaran versions híbrides pures.