En Nissan són molt conscients de l'enorme pes que té el seu Qashqai al nostre país. I és que aquest model passa per no ser tan sols el model més venut de la marca japonesa a les nostres carreteres, sinó que passa també per ser un dels autèntics reis de la seva categoria.
Així, per molt que aquest model en els últims anys hagi perdut força i ja no pugui presumir de ser l'autèntic rei entre els SUV a Espanya, continua sent una de les referències en la categoria de moda a les nostres carreteres. Però ull perquè a la marca japonesa són molt conscients també que el Nissan, per molt que sigui un model que li continuï donant moltes alegries, acaba sent un model del passat dins de no molts anys, entre altres coses perquè els elèctrics seran els veritables protagonistes.
No és casualitat llavors que el fabricant del Japó està intentant augmentar cada vegada més la quota de mercat del seu primer el seu 100 × 100 elèctric de mida compacta, l'Ariya.
El Nissan Ariya compta amb una promoció molt interessant
Tal com estan fent en tants altres fabricants, a missa van decidir no llançar una versió elèctrica del seu Qashqai, sinó llançar un model molt similar quant a dimensions però amb un llenguatge propi diferenciant-se els dos models també el que es refereix a les seves mecàniques.
Així, tal com podem veure en les imatges, l'Ariya passa per ser una de les opcions més modernes i més futuristes quant a disseny de la marca japonesa, i compta també amb una promoció molt interessant per a la seva versió d'accés a través del sistema de finançament de la marca.
Un sistema de finançament a què, més enllà d'aportar una entrada i haver d'afrontar una quota final, les quotes mensuals són de tan sols 299 €. Es pot tenir en compte que, sent com és un model 100 × 100 elèctric, es pot beneficiar dels ajuts de l'Estat, tant dels ajuts del Pla MOVES com de la deducció del 15 % de l'IRPF.
Amb una bateria de 63 kWh i amb un motor de 218 cavalls de potència, aquest Ariya més senzill de tots passa per tenir una autonomia de 404 quilòmetres, una xifra ja més que suficient per a un model que està ideat per obrir el camí a la resta d'elèctrics que Nissan posarà a la venda gradualment en els propers anys.