Ford pot presumir de ser una de les marques més veteranes en la indústria de l'automòbil, un fabricant que sap molt bé que, al final, bona part de l'estratègia de preus queda de fixar com a fabricant es basa també en les estratègies de bona part dels seus rivals directes.

Aquest sentit, no és casualitat que el fabricant americà hagi decidit aplicar una rebaixa bestial al que és un dels seus models millor valorats al mercat europeu: el Ford Mustang Mach-ee. Quan en el fabricant dels Estats Units van veure que no va ser cap altra que Tesla que va decidir rebaixar el preu del seu Model Y, un dels rivals directes d'aquest Mustang, en Ford van decidir fer el mateix en alguns dels mercats importants a Europa, convertint a aquest SUV elèctric és una de les millors opcions en el seu segment.

 

Es pot tenir en compte també que, com bé saben Ford, les vendes dels elèctrics en carreteres, les espanyoles no van també com si que van en alguns mercats del nord d'Europa, per això rebaixar el preu d'alguns dels models elèctrics és una excel·lent manera d'intentar augmentar la seva quota de mercat.

El Ford Mustang costa ara gairebé 20.000 euros menys

En el cas del Mustang, aquest crossover elèctric pot presumir de tenir ara un preu gairebé 20.000 € més baix que el que tenia fa tot just uns mesos. Una rebaixa de més de 18.000 € que ho fa fruit de les promocions internes de la marca així com dels ajuts del Pla MOVES del govern, el pla que busca incentivar les vendes dels models elèctrics a Espanya. Amb aquesta rebaixa, aquest model elèctric té un preu de partida ara que es queda entorn dels 46.000 €, preu que l'equipara gairebé a què té la versió més senzilla del Tesla Model Y.

 

En el cas de la versió més senzilla del Mustang, aquest elèctric compte amb un motor de 269 cavalls de potència i una bateria que li permet tenir fins a gairebé 440 km segons el cicle d'homologació WLTP, una xifra ja interessant que el converteix en una opció polivalent tant per al dia a dia a les grans ciutats com per a viatges en autopista i carretera.

No seria estrany que, si ja abans d'estar de baixa molts veia en aquest fòrum una opció molt Top per fer-se amb una elèctric, amb aquest descompte de més de 18.000 € les vendes d'aquest Mustang Mach-e es disparin.