Els SUV prèmium com el BMW X5 no són precisament els SUV més venuts a Espanya. Entre altres coses perquè són models amb uns preus que s'allunyen, i molt, de la mitja al nostre mercat.

Són models pensats per als quals volen, sobretot, luxe, confort i prestacions. Tan sols fa falta llançar un ull al preu d'aquest model de BMW per adonar-se que, evidentment, no és un SUV barat.

Com bé podem veure en quecochemecompro.es, el BMW X5 més bàsic de tots, que té molt poc de bàsic, això sí, és de 74.000 euros. D'altra banda, la versió PHEV d'aquest model arrenca en els 84.700 euros, uns preus que sens dubte no són aptes per a la immensa majoria dels consumidors a Espanya.

 

És per això que, els que sí que tenen al cap anar cap a un SUV prèmium però no es volen gastar tants diners estan veient cada vegada amb millors ulls un model que, malgrat que no està a l'altura del BMW X5 quant a estatus, és un model prèmium al cent per cent. No és cap altre que el DS 7 Crossback E-Tense.

El DS 7 Crossback E-Tense, un SUV prèmium que ja es ven més que el BMW X5

De fet, les xifres de vendes d'aquest DS 7 Crossback E-Tense, el SUV més ben dotat de la marca prèmium de Citroën, són ja superiors a les del BMW X5. Mentre que el model francès pot presumir d'haver aconseguit en aquest quatre primers mesos de l'any un total de 886 vendes, ocupant la posició 76 a Espanya, el model alemany tan sols n'ha aconseguit 419, xifra que li permet ocupar la posició 115 en el rànquing.

Evidentment el fet que tingui més del doble de vendes arriba principalment per la diferència de preu. I és que, com bé podem veure en quecochemecompro.es, el preu de partida del DS 7 Crossback E-Tense, la versió PHEV d'aquest DS, és de 44.150 euros.

Quant al seu motor, aquest model arriba amb un híbrid endollable de 225 cavalls de potència. És molt lluny dels gairebé 400 cavalls que té el BMW, però és evident que un PHEV de 225 cavalls és ja un molt bon motor.

 

El mateix passa amb el seu equipament, que és menys complet i tecnològic que el del X5 però que és, al seu torn, propi d'un model prèmium com és un DS. I és que compta de sèrie amb, entre altres coses, climatitzador automàtic de dues zones, sistema de so, Wi-Fi, USB, Mirror Link, control de creuer, llantes d'aliatge, fars de xenó i instrumentació digital amb pantalla de 12,3 polzades.

Un SUV que potser no compta amb el glamur d'un BMW, però que, sens dubte, quant a relació qualitat/preu, bé pot presumir de ser una de les millors opcions prèmium que es venen al mercat espanyol.