Va ser fa ja molts anys quan molt es van quedar amb la boca oberta en veure la nova proposta de Porsche, una de les marques esportives i de luxe millor dolorosa nivell mundial i que havia decidit, en contra del que hi ha molts puristes consideraven, entrar en un terreny pantanós: els SUV.

Tanmateix, tenint en compte que el Cayenne, el primer sud de la història de Porsche, s'ha convertit en un dels seus grans arguments de venda en els últims anys, és més que evident que, si bé és cert que molts continuen preferint els models més esportius i clàssics en aquest sentit de la marca de luxe alemanya, aquest SUV és tot un referent també en el seu segment.

 

No és casualitat llavors que és la marca alemanya s'estiguin prenent molt seriosament la renovació d'aquest model, un model que arribarà amb una nova generació en la qual comptarà amb una versió 100 × 100 elèctrica així com amb versions tèrmiques i híbrides endollables.

Porsche llançarà una versió elèctrica del Cayenne Coupé

Però ull perquè porten més novetats des de l'entorn de la marca alemanya, entre elles una idea que s'havia posat a sobre de la taula fa ja uns mesos i que, si bé és cert que al principi semblava descartada, ara cobra més força que mai.

I és que sembla ser que Porsche llançarà també una versió elèctrica del seu futur Cayenne Coupé, un model que emfatitza l'esperit esportiu d'aquest SUV i que hauria d'arribar al llarg del proper any, 2026.

 

De moment la marca s'està guardant molt bé tot el que es refereix al disseny d'aquest model, però ja han aparegut per la xarxes socials algunes imatges d'alguns models en fase de proves, pel que ja es poden conèixer alguns detalls. També es coneix que, sent com és un cotxe elèctric, el seu bateria serà un dels seus millors arguments de venda, en aquest cas una bateria de 100 kW hora que li permetrà tenir més de 700 km d'autonomia, una xifra important que el situa entre els millors de la seva categoria.

Evidentment durant els propers mesos s'aniran coneixent més notícies d'un model que també comptarà amb mecàniques de combustió tradicionals així com amb mecàniques híbrides i que apunta a ser, com el Cayenne, un pilar de Porsche al mercat.