Per molt que cada marca de cotxes vulgui diferenciar-se de la resta amb els dissenys dels seus models, al final la immensa majoria dels fabricants saben molt bé que han de seguir la tendència de cada moment del mercat per acabar aconseguint bones xifres de vendes.

En aquest sentit, no és que sigui precisament cap secret que els SUV s'han convertit en el principal centre d'atenció de la immensa majoria de fabricants, i Peugeot és entre ells. De fet, tan sols fa falta veure les xifres de vendes que estan aconseguint models com el 2008 i el 3008 per adonar-se de la rellevància d'aquests models dins del catàleg d'aquest tipus de fabricants.

 

La tendència del mercat en els últims anys ha estat i continua sent la d'anar sense cap dubte cap a un catàleg cada vegada més poblat de SUV, però això no significa, almenys no en el cas de Peugeot, que totes les marques estiguin abandonant a la resta de carrosseries. És més, són moltes les marques, entre elles les prèmium, les que continuen apostant per la carrosseria que en el passat els va donar moltes alegries: les berlines.

El Peugeot 508 continua sent un model molt a tenir en compte

En el cas de la marca francesa, el seu 508 és el seu millor representant en el segment de les berlines compactes, un segment que ha perdut aquests i moltíssima quota de mercat dels últims anys però que continua tenint un petit espai al nostre mercat. Sobretot per a aquells que busquen espai, habitabilitat, capacitat de càrrega i, sobretot, una conducció molt més dinàmica i atractiva que la que ofereix la gran majoria de SUV del mercat.

Conscients precisament de la dificultat que té aquest model per aconseguir unes bones xifres de vendes, en Peugeot, tal com podem veure en quecochemecompro.com, anotat per rebaixar més de 3000 € el preu de partida d'aquest model, de tal manera que el seu preu en la versió més senzilla de tot es queda just per sobre dels 38.000 € sempre que es finança la compra amb la marca gal·la.

 

És evident que no és un preu baix i que fins i tot es poden trobar opcions al mercat més assequibles, però es pot tenir en compte que aquest 508 permet una conducció molt més dinàmica i agraïda a segons quines carreteres que un model com el Peugeot 3008, que, sent com és un SUV, tendeix a oferir una conducció menys àgil. Per això, encara que siguin poques les seves vendes, Peugeot continua mantenint viu al seu 508.