Els SUV són ja la carrosseria per excel·lència a Espanya i a Europa. Aquest tipus de models no és que s'hagin menjat a nivell de quota de mercat a un altre tipus de carrosseries com les berlines o els monovolums (molts d'ells estan ja fora dels catàlegs de les grans marques), sinó que se situen ja en les posicions més altes de les llistes de vendes a molts mercats.

En Renault ho saben, saben que cada vegada són mes els conductors que, més enllà de veure en els SUV models que estèticament els agraden més que els compactes o les berlines, tenen en la seva posició més elevada i amb ella una conducció més agradable el seu millor argument de compra.

És per això que la marca francesa, veient a més que entre les maras prèmium ja era un tipus de carrosseria que guanyava pes, van decidir apostar fa poc per llançar al mercat el primer SUV cupè generalista, el Renault Arkana.

Un Arkana que pot presumir d'haver nascut ja amb estrella. I és que el seu primer any a Espanya ha acabat el curs en una més que interessant posició número 49 del rànquing general i, ull, ha aconseguit el mes de desembre passat, on va acabar dècim quant a vendes, ni més ni menys que un terç del total de vendes de tot el 2021.

El Renault Arkana és un dels SUV de moda a Espanya, compte ara amb una bona oferta

Així, no és exagerat apuntar que l'Arkana és un dels SUV de moda a Espanya. Un SUV que arriba amb dues variants, una amb sistema de micro hibridació i una altra amb un híbrid pur. En els dos casos aquests sistemes li permeten poder lluir amb orgull l'etiqueta ECO de la DGT, però sens dubte l'opció E-TECH, l'híbrida pura, és millor. I més si es tracta d'un model que tindrà un ús principalment en ciutat, on el sistema híbrid brilla per sobre de la resta.

En Renault saben que el seu disseny atreu molt, i que amb aquesta versió híbrida poden continuar creixent al mercat, per això ara els francesos han apostat per aplicar, com veiem en quecochemecompro.es, una rebaixa de 5.783 euros, fixant així el preu de la versió amb motor HEV de 145 cavalls en 25.097 euros.

Una versió que arriba juntament amb l'acabat Intens, molt ben dotat de sèrie. I és que compta amb, entre altres coses, sensor de pàrquing posterior, sistema de so, bluetooth, USB, lector de senyals de circulació fars LED, control i limitador de velocitat, alerta de canvi de carril i climatitzador automàtic.