En poc més d'un mes MG presentarà un dels seus models més esperats, el nou MG3. Es pot destacar que aquest utilitari no serà un model completament nou, ja que, entre altres coses, actualment està la venda en mercats com el del Regne Unit. La principal novetat d'aquest model és que, per primera vegada, el fabricant xinès el vendrà en altres mercats d'Europa, amb l'evident intenció de convertir-se en un rival directe del Dacia Sandero quant a relació qualitat preu.

 

No són pocs els que consideren que, com va ocórrer|passar al seu dia amb el MG ZS i el MG4, l'arribada al mercat d'aquest nou model, que es presentarà al pròxim Saló de Ginebra del proper mes de febrer en què arribarà a les carreteres europees abans que acabi aquest 2024, pot suposar un abans i un després per a la marca, entre altres coses perquè apunta a ser un dels models més venuts en mercats com l'espanyol.

MG va contra Dacia, però també contra Toyota

Tenint en compte que serà un model low-cost, un dels grans rivals que tindrà aquest MG3 serà el Dacia. Tanmateix, cap tenir en compte que és un dels principals arguments de venda que tindrà aquest utilitari és que comptarà amb un motor híbrid auto recarregable, de tal manera que es convertirà també en un rival directe per segment de models tan assentats en les nostres carreteres amb aquest tipus de motor com és el cas del Toyota Yaris o el Renault Clio així com del nou Peugeot 208, que compta també amb una versió HEV.

 

Des del fabricant s'estan guardant molt bé alguns detalls d'aquesta mecànica, però ja han assegurat que un dels seus principals secrets és que serà una bateria molt més capaç de la qual tenen models com el Yaris, de tal manera que aquest MG3 podrà tenir una autonomia elèctrica més gran així com que podrà, així, assolir velocitats superiors.

D'aquesta forma, tenint en compte que serà un model pensat per moure's gairebé exclusivament per entorns urbans interurbans on aquest tipus de motor ofereixen les seves millors prestacions, el baix consum segur que serà també un dels seus millors arguments de venda.