Jeep és una marca que, com bé saben els amants dels tot terrenys i dels models offoroad, sempre ha destacat per posar al mercat opcions molt atractives, amb molt bones prestacions i a uns preus que, si bé és cert que no és que siguin precisament 'low cost', sí que són molt equilibrats tenint en compte la qualitat dels seus models.

És per això que en Jeep no s'han volgut oblidar dels amants dels tot terrenys purs en aquesta època en la qual els SUV estan de moda. Sobretot tenint en compte que la immensa majoria dels SUV generalistes o semi prèmium que ocupen les posicions més altes de les llistes de models més venuts no és que siguin opcions realment offroad.

 

Sí que ho és una versió del Jeep més venut de tots a Espanya, el famós Renegade. En concret es tracta de la versió més aventurera de totes que rebi el nom de Trailhawk i que, sens dubte, es posicioni com una opció molt a tenir en compte els que, amb un pressupost que no sigui molt ajustat, volen tenir un tot terreny pur de dimensions compactes i, a sobre, amb motor híbrid endollable.

El Jeep Renegade Trailhawk és una de les millors opcions per als amants dels tot terreny

I és que, com bé podem veure en quecochemecompro.es, aquest Jeep Renegade Trailhawk compta amb un descompte de 8.885 euros fruit de les promocions per finançament així com dels ajuts del Pla MOVES III que deixa el seu preu de partida en 33.940 euros.

Un preu que el converteix en un model de referència i gairebé únic en el seu segment. D'una banda, perquè compta amb un motor PHEV de 240 cavalls de potència que, evidentment arriba amb transmissió automàtica i li permet lluir amb orgull l'etiqueta ZERO de la DGT.

Per un altre, i aquest és el factor clau d'aquest model, que arriba amb tot el necessari per ser considerat un tot terreny pur. Entre altres coses perquè compta amb carrosseria sobreelevada fins a 210mm d'alçària lliure a terra, una tracció integral amb fins a 5 maneres de gestió electrònica (Roca, Neu, Arena, Fang i Auto), un diferencial posterior bloquejable, reductora i un sistema de control de descensos.

 

A tot això, se li ha de sumar el millor equipament de Jeep, amb l'últim en tecnologia de la marca americana i els millors materials que fan d'aquest SUV no tan sols un model amb un carrosseria elevada i amb nul·les prestacions lluny de l'asfalt com pot ser el Renegade més bàsic de tots, sinó un 4x4 amb el qual poder sortir de l'asfalt sense cap problema i amb el qual, sens dubte, gaudir de les millors carreteres de muntanya.

Si a aquestes prestacions offroad se li uneix el fet que compta amb un motor PHEV amb etiqueta ZERO de la DGT, aquest model és també una opció perfecta per al dia a dia a la ciutat, encara que no sigui el seu millor hàbitat.