El Seat Tarraco és l'aposta de la marca espanyola en el segment dels SUV de grans dimensions, un model que destaca, com destaquen la resta de models de la gamma de la marca espanyola, per una excel·lent relació qualitat/preu.
De fet, com bé podem veure en quecochemecompro.es, el preu actual de la versió d'accés del Tarraco és, en aquest cas, de 27.990 euros gràcies al descompte ja aplicat de 7.330 euros sempre que es financi la compra amb la marca espanyola.
Un model que arriba amb un 1.5 TSI de 150 cavalls de gasolina, set places i un equipament de sèrie més que notable. Això sí, per molt que sigui un dels SUV de grans dimensions més barats del mercat i amb una qualitat molt bona tenint en compte el seu preu, cada vegada són més, especialment els que busquen precisament un model amb 7 places, els que van a Dacia.
I és que la marca romanesa acaba de llançar al mercat el seu Jogger, un crossover amb capacitat de fins a set places que pot presumir, compassa en el cas del Sandero i del Duster, ser la més barata del seu segment.
Dacia ja li està traient vendes al Seat Tarraco amb el seu Jogger, el 7 places més barat a Espanya
Un Dacia Jogger que en aquests tres primers mesos de l'any ha aconseguit ja 357 vendes. És evident que no són gaires, però és una xifra que no s'allunya precisament gaire de la de 360 que ha aconseguit el Tarraco. És més, mentre que les vendes del Seat estan estancades, a Dacia estan veient com cada vegada són més els que opten pel Jogger com el seu familiar low cost.
Entre altres coses perquè, per molt que el Jogger no pugui presumir, evidentment, de tenir la mateixa qualitat que té el Seat tenint en compte que un és un low cost i l'altre és un generalista, el Dacia arriba ben dotat de sèrie en la seva versió d'accés de 7 places, que té un preu, com veiem al configurador de la marca romanesa, de 18.300 euros sempre que optem per finançar la compra amb la marca.
En aquest cas, malgrat que Seat compta amb dos punts molt al seu favor, d'una banda el seu motor de 150 cavalls i per un altre un equipament molt més complet, Dacia torna a jugar amb aquest Jogger la seva carta del motor bifuel, en aquest cas de 100 cavalls, que funciona tant amb gasolina com amb GLP i que, a diferència del Tarraco, sí que li permet poder lluir l'etiqueta ECO de la DGT.
Amb un preu tan top com aquest tenint en compte que és un model amb capacitat per a fins a 7 passatgers, no són pocs els que veuen en ell un monovolum que, malgrat ser low cost, la seva relació qualitat/preu acaba fins i tot sent millor que la del Seat Tarraco.