Nissan és una de les marques que, com Toyota, més està apostant per la transició cap a la mobilitat cent per cent elèctrica. Això sí, si en Toyota porten anys apostant pels motors híbrids com una de les seves millors armes, en Nissan estan fent el mateix amb els motors cent per cent elèctrics.

I és que hi ha un model de la marca japonesa que pot presumir de ser ja un dels cent per cent d'elèctrics més venuts dels últims anys: el Nissan Leaf. Un compacte que presumeix de ser un dels models del seu segment més barats i amb millor relació qualitat/preu i que, com bé saben els que tenen al cap aconseguir un d'ells, ha anat millorant a poc a poc amb el pas dels anys.

Això sí, en Nissan tenen molt clar que, per molt que el seu Leaf sigui un dels referents i dels models que més tenen en compte els que volen anar a per un elèctric generalista, a Espanya la quota de mercat d'aquest tipus de models és encara molt petita, tot just arriba al 5 per cent.

 

És per això que, al marge d'anar augmentant la seva oferta alhora que les infraestructures generals al territori espanyol van millorant, la marca japonesa ha optat per aplicar un descompte al seu Leaf més bàsic que el converteix en un dels elèctrics cigars més desitjables del moment.

L'oferta del Nissan Leaf que compta ja amb un descompte de gairebé 14.000 euros

I és que, com bé podem veure en quecochemecompro.es, el descompte actual d'aquest model és de ni més ni menys que 13.720 euros, un descompte que arriba de la unió de l'oferta de la pròpia marca així com dels ajuts ja inclosos del Pla MOVES del govern.

Amb tot, el preu de partida d'aquest model és, en la seva versió d'accés, de tan sols 19.900 euros, un preu més que interessant tenint en compte que aquest Leaf, per molt que l'oferta vagi lligada a la versió més senzilla de totes, no deixa de ser un compacte gaire atractiu.

 

Començant pel seu motor, un cent per cent elèctric de 150 cavalls que, unit a una bateria de 50 kWh, li permet tenir una autonomia que frega els 300 quilòmetres. Evidentment, com passa amb tots i cada un dels elèctrics, si es fa una bona gestió de la bateria i si la conducció sol ser per ciutat, l'autonomia pot arribar a ser més gran.

Quant a l'equipament, per molt que siguem davant de la versió d'accés, és un Nissan que arriba més que ben dotat de sèrie, encara que evidentment haurem d'anar a les versions superiors per comptar amb l'últim quant a tecnologia de la marca. Això sí, per preu, és evident que a la marca han donat un cop a sobre de la taula amb aquesta oferta.