Mitsubishi ha començat una nova etapa a Espanya i a Europa de la mà de Nissan i Renault. I és que les tres marques han format l'anomenada Aliança, un acord pel qual les tres comparteixen tecnologia i experiència per a així poder abaratir els costos de fabricació dels seus models.

D'aquesta forma, a la marca japonesa ja estan treballant en l'arribada de dos nous models que seran els primers en els que es veurà molt clars els beneficis d'aquesta aliança entre Mitsubishi i Renault.

I és que la marca treballa en dos nous models. D'una banda, el nou ASX, que no serà cap altra cosa que una versió a la japonesa del Renault Captur, i, per un altre, el nou Colt, que serà també una versió de la marca nipona en aquest cas del Renault Clio. Dos models que arribaran en un futur no molt llunyà al nostre país, però amb qui la marca encara no compta.

 

Sí que ho fa amb un model que, per a molts, malgrat que no és precisament un súper vendes (cap dels Mitsubishi no ho és), és un dels SUV més complets en tots els sentits que es poden comprar avui dia a Espanya. I més ara que la marca ha optat per aplicar un descompte que, sens dubte, no passa desapercebut.

El Mitsubishi Eclipse Cross PHEV és un SUV que el té tot per triomfar

No és cap altre que el Mitsubishi Eclipse Cross PHEV, és a dir, la versió híbrida endollable d'aquest SUV de mida mitjana japonesa. Un model que, si bé és cert que no pot fer-se amb els prèmium per qualitat, sí que pot presumir de ser un model amb una relació qualitat/preu que està per sobre de la immensa majoria de models generalistes.

I és que, com bé podem veure en quecochemecompro.es, el preu d'aquest Mitsubishi Eclipse Cross PHEV és ara de tan sols 29.000 euros, un preu molt top que arriba amb un descompte de ni més ni menys que 13.5000 euros. En aquest cas, el descompte és tan elevat a causa que se sumeixin les promocions internes de la marca asiàtica així com els ajuts del Pla MOVES III.

 

Un Mitsubishi Eclipse Cross PHEV que arriba amb un motor híbrid endollable que compta amb 188 cavalls de potència i que evidentment, gràcies que pot circular més de 40 quilòmetres en manera cent per cent elèctric, pot lluir amb orgull l'etiqueta ZERO de la DGT. Una autonomia en manera elèctrica que el converteix en una opció també molt recomanable per al dia a dia a la gran ciutat.

Això sí, l'element que fa d'aquest SUV una opció molt top és que, al marge del seu motor PHEV, el seu canvi automàtic, el seu bon equipament de sèrie i la seva qualitat general, aquest motor compta amb tracció total, per la qual cosa és, a diferència de molts SUV prèmium, un tot terreny de veritat.